Begynner å bli lei.... + et magebilde

fruKnudsen

Forelsket i forumet
Merker at det står litt værre til med tolmodigheten denne gang - selv om det føles ut som om tiden går noe fortere.
Får ikke løpt etter 3'åringen min sånn jeg ønsker, gjort ting i tempoet jeg er vant til og får ikke søvnen jeg desperat trenger! Ser -virkelig- frem til å få kroppen min for meg selv igjen i september! Og møte den superaktive gutten som snart sparker hull på magen min ;)

Runder strakst 32 uker!

Ikke quote

Så flott mage du har Vettu, begynner og bli ganske så lei selv jeg nå! Supersliten pga lite søvn og at jeg har 2 små hjemme hele dagen, men de  små må godgjøre seg hvertfall 4-5 uker til før de melder sin adkomstHeldigvis ikke lenge igjen nå, så er de her<3

Kjempefin mage, godt vi er flere som er utålmodige:-) jeg gleder meg til å løpe rundt på lekeplassen med toåringen vår :-)

For en flott mage:-) 

Jeg begynner heldigvis ikke å bli lei, men forstår de som er det!!! De første og siste ukene i svangerskapet går tregest! Hold ut...bare 8 uker igjen til termin

kjempefint bilde av magen:) hehe..8 uker til termin her, blir litt stresset av at det bare er 8 uker til termin;P

Så utrolig fin du og magen er! =) Skal innrømme at nedtellinga til permisjonen har begynt og jeg gleder meg virkelig til et par uker med avslapping før lillemor kommer til verden :)

Så fin du e! :-)
Begynna å bli pittelitt lei eg og.. Men heldigvis ikkje lenge til termin, så skal klare å halde ut dei neste 5-9 vekene :-))

Nydelig mage-bilde!
Liker å gå gravid selv, men målstreken er så nær nå at jeg kan ikke la være å glede meg til å bli kvitt magen også. Hehe. Og ikke minst kunne være aktiv sammen med Alexander igjen. Frustrerende å hele tiden si at jeg ikke kan gjøre ditt og datt pga jeg får vondt i ryggen.

Det er lov til å være litt lei :-) Heldigvis glemmer man nok mye av vondtene når man får babyen :-) Flott mage du har da!!

Flott mage
Jeg kjenner litt på det samme som du. Får ikke gjort ting like ofrt som jeg ønsker, klarer ikke henge på barna osv. Til tider sliten. Men samtidig stresser jeg litt over at det bare er litt over 8 uker igjen... Har INGENTING klart, og skjønner ikke når jeg skal få tid til å få det klart heller...

Føler også det samme her.. Tror dette blir siste graviditeten!
Har også lyst til og holde tempo med den 9 måneder gamle gutten min, men nei...Det sier stopp etter litt.. Blir andpusten av ingenting, og er stort sett trøtt hele dagen...
Ryggen verker helt vanvittig, og magen større... Gleder meg til å treffe lillemor...
Skjønner godt at du er sliten...

Søvn? Hva er det ? Har lyst til å sove i 48 timer i strekk jeg...... Hehe

lennypenny skrev:
Føler også det samme her.. Tror dette blir siste graviditeten!
Har også lyst til og holde tempo med den 9 måneder gamle gutten min, men nei...Det sier stopp etter litt.. Blir andpusten av ingenting, og er stort sett trøtt hele dagen...
Ryggen verker helt vanvittig, og magen større... Gleder meg til å treffe lillemor...
Skjønner godt at du er sliten...

Søvn? Hva er det ? Har lyst til å sove i 48 timer i strekk jeg...... Hehe

Signerer!Slitsomt med 2 små og tung og sliten mor.Blir sistemann her i huset:)

Du ser bare helt utrolig bra ut da!!!

Back
Topp