Begynner å bli lei av å vente!!!

x1xPastella

Forumet er livet
Har hatt mensmurringer i flere dager nå og jeg springer på do hele dagen for jeg syns jeg kjenner
TR er på vei på en liten visitt... Men skjer det noe??? Neida det gjør det ikke... Det er bare noe lyst rosa
utflod... Eller kanskje det bare er øya mine som ikke ser helt ordentlig!!!

Har IKM i dag/mårra alt ettersom... Har hatt 27 dagers syklus, men det har også vært 28 dager så det er
fortsatt litt usikkert...

Jeg sender min varmeste sympati- det er noe herk å gå sånn og vente!!!

Håper,håper,håper at det er en spire hos deg,Pastella [:D][:D][:D]

hmm....høres ut spennende ut....tror du er gravid jeg.........hvilke symtp har du merket ? Noen annerledes enn tidligere?

Har hatt vondt i magen 1 uke og vondt i ryggen. Ellers er det ikke noe ømme bryster som gjerne kommer før mensen, og så har jeg
vært mye trøtt, men er ikke på langt nær så trøtt nå... Og en del PMS men ikke noe andre tegn på graviditet! Har vondt i hue i dag, men
det er ikke så sikkert at det har noe å gjøre med graviditet i det hele tatt...

høres ut som vi er på samma båt....hatt vondt i ryggen siste uka, murringer og stikk rett som det er....tør jo ikke inbille seg noe....
LYKKE TIL

Har du testet i dag Godhjerta???

skal du teste idag?[:)]

Jeg kommer ikke til å teste ytterst før til helga! Hvis ikke mensen har kommet da da...
Joda Godhjerta har fulgt med deg med argusøyne og jeg kjenner meg igjen i alt du skriver anna enn at mine pms greier har ikke en gang kommet!
Eneste jeg syns er kjemperart hos meg er at det begynner å bli vinter og da jeg vanligvis fryser så svetter jeg... Kanskje det er overgangsalderen!!!
Har du testa?
Åh dette er så spennende... Syns vi er så mange som er rundt testeperioden nå...

Har ikke peiling og kommer nok ikke til å teste det heller... Eneste jeg vet er at det er like negativt å kikke i trusa hver gang for det blir bare brunere
og brunere/eller rødere og rødere der nede... Så jeg har ikke nor tro lenger!!! Desverre!!!

Hvis det er det det heter så er det nok det... Hadde det før forrige mens også så.... Det er nok kjørt for denne mnd... På med Pergotime igjen neste pp!!! [:(][:(][:(][:(]

Vet det!!! Ikke enkelt i det hele tatt det her!!! FORVIRRA??? Neida..... JOOOOOOOO [:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Back
Topp