Begynner å bli klar ;)

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
I helga har jeg kost meg med å gjøre klart til lillebror kommer. Har også hatt en skikkelig vårrengjøring i leiligheten, så nå er det bare å vente :) Koselig å legge seg ved siden av babysenga :D

Vedlegg

• 1365439102164.jpg
    1365439102164.jpg
    33,9 KB · Visninger: 72
  • 1365439120271.jpg
    1365439120271.jpg
    26,6 KB · Visninger: 71
  • 1365439138802.jpg
    1365439138802.jpg
    42 KB · Visninger: 71
Blei nysgjerrig på vognposen din :) hvor har du kjøpt den?

Blei nysgjerrig på vognposen din :) hvor har du kjøpt den?
Den heter odenwalder. Hadde den til første snuppa, så den er til "lufting". Tviler på at den blir brukt før til høsten om det ikke blir veldig kjølig i mai da, men er veldig fornøyd med den :)

Så herlig :) her har jeg gjort mye i dag jeg og, ommøblert stua for å få plass til vugga og gjort klart gjesterom (montert IKEA) så mamma kan komme på besøk når lille kommer :) ikke tatt vårrengjøringa, men det blir så fort ting har kommet dit de skal :)

Koser meg her også med forberedelser, har sååå lyst å re opp senga!! :D redd den skal støve ned...

Her har vi ikke kommet så langt,eller mamma er flink da,huset er snart ferdig nedvasket:-)
Klærene,tepper og sengetøy er vasket og kommet på plass,sengen står klar etter forje,ferdig vasket så er bare til å legge på sengetøy,
og stellebordet står jo oppe for det bruker jo minste enda:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Koser meg her også med forberedelser, har sååå lyst å re opp senga!! :D redd den skal støve ned...

Ja, samme! Jeg har ikke redd opp da. Har bare lagt madrassen på, også ligger dynen og et teppe til "lufting". Men sengetøyet er nyvasket og lagt på plass. Kommer nok til å ta på når vi kommer hjem fra sykehuset. Alt er jo klart sånn ellers :)

Sånn seng har vi også kjøpt! Synes den er så fin :)

Ja, den var det. Kjempefin :) Syns sengekanten og teppet var spreke farger på, så slo til på det også. Grønt er fresht. Ikea har mye OK altså :)

Åh, fint! Og så gøy det er å pusle med de tinga, jeg finnes ikke interiør-interessert i det hele tatt normalt, men å pusle med babytingene og pynte det til fint er jo så koselig... Har samme sengekant :)

Jeg har bare å veske opp sengetøyet å få redd opp sengen ;) ellers er alt vasket å sotte på plass :D

Ka kjempe fint og kosli:) her e også alt klart:) i dag he ej til å med vør å kjøpt mej nye liftgardin på kjøkkenet, noken nye løpere, pute å noken nye planta:) elska å gå sann å tuske å lage til:) bere litt mer vasking( synst d blir altfor for støvete!!!) no så kan snuppa bere komme, eller ja ho må vente til pappaen he komt heim da:)

Back
Topp