Begynner å bli hoven...

Melkesjokolade ❤️

Betatt av forumet
Flere som kjenner det?
Hoven i beina på kveld og morgen... Bruker støttestrømper, som er fått fra fysioterapeut litt hoven i fingre og...
Er 23 uker i morgen.. Har lagt på meg en del og... Sist ble det Mye vann ☹️
 
Er hoven i hender og føtter. Tildels ankler. Føler også det er hovent i leggene og lårene på det verste. 26+0 i dag, men hender og føtter starter for flere uker siden. Gått opp 5,5 kg hittil
 
Bena mine blir hovne men ikke mye. Jeg har lagt på meg ganske mye og arr osv virker helt blodsprengt så regner med det er godt trykk inni meg haha.
 
Jeg er ikke hoven i beina, men føler meg litt hoven i fingrene innimellom.
 
Hovner fort i føttene, anklene og leggene. Jeg passer ikke skoene mine lengre. Må kjøpe meg nye, men syns alle sko er så lange. Ingen som er breie. Har til nå brukt str 35-36, men ser at jeg må nok opp en str.
 
Hovner fort i føttene, anklene og leggene. Jeg passer ikke skoene mine lengre. Må kjøpe meg nye, men syns alle sko er så lange. Ingen som er breie. Har til nå brukt str 35-36, men ser at jeg må nok opp en str.
Sniker litt;)
Men Hooka skoa e romslige og gode joggesko. Dei får eg plass til både mine vanlig breie bein og no mine håvne bein! Itillegg ein veldig god sko så eg bruka til alt :)
 
Er hoven i hender og føtter. Tildels ankler. Føler også det er hovent i leggene og lårene på det verste. 26+0 i dag, men hender og føtter starter for flere uker siden. Gått opp 5,5 kg hittil
Også hoven i ansiktet nå..
 
Sniker litt;)
Men Hooka skoa e romslige og gode joggesko. Dei får eg plass til både mine vanlig breie bein og no mine håvne bein! Itillegg ein veldig god sko så eg bruka til alt :)

Har sett på disse, men de hadde bare hvite i min str. De kommer til å bli skitten med en gang.
 
Har sett på disse, men de hadde bare hvite i min str. De kommer til å bli skitten med en gang.
Ja det er ikkje så praktisk ;) dei har jo desse skoa overalt på nettbutikker og sportsbutikker. Om str ikkje passer heilt kan du nok sende det tilbake og få riktig evt :)
 
Merker føttene og legger har begynt å bli hovne, så det først i går
 
Første gang med hovene føtter igår, hadde problemer med å få på meg bukse og sko som til vanlig passer uten å være trang (buksa var heller ikke nyvasket)... må vel ut å kjøpe meg støttestrømper til flyreisen om ei uke :facepalm:
 
Vi har rydda boden i dag og jeg har ikke skjønt hvor hovna bena er før jeg måtte prøve sko for å se hvilke jeg vil beholde. :hilarious:

Har noen erfaringer om man blir mer hoven av varmt vann? Verker i bekken og korsrygg i dag, og da hjelper et bad, men håper ikke bena hovner noe mer av det
 
Vi har rydda boden i dag og jeg har ikke skjønt hvor hovna bena er før jeg måtte prøve sko for å se hvilke jeg vil beholde. :hilarious:

Har noen erfaringer om man blir mer hoven av varmt vann? Verker i bekken og korsrygg i dag, og da hjelper et bad, men håper ikke bena hovner noe mer av det
Mine ben ble enda værre av en varm dusj igår, men det var jo bare der og da :p kjente det ble skikkelig spreng i bena og måtte avslutte dusjen raskt fordi det var smertefullt... gikk raskt tilbake når jeg la meg i senga :happy:
 
Syntes jeg er hoven over alt, men spesielt føtter, hender og ankler. I tillegg verker det i kroppen. Har lagt på meg 18 kg til nå, men startvekten var 60 kg og jeg er 171. Jeg spiser greit og går masse turer så hvor alle kiloene kommer fra- det er ikke godt å si. Er i uke 27 nå.
 
Ble hoven for første gang i helgen. Var veldig varmt og var en del på bena. Var såpass at jeg fikk vondt av å ha på meg birkenstock og de er ganske romslige. Ble bedre av å ha føttene i kaldt vann:) Skal si jeg ser frem til en hoven sommer:bored: sa egentlig at jeg aldri skulle gå høygravid på sommeren, men nå vil jeg være det i starten av august så sånn gikk nå det:hilarious:
 
Begynt å bli veldig rød i ansiktet hele tiden, jm sier det er hormoner. Små irriterende.
 
Jeg ble først hoven i henda allerede i uke 12. Nå føles det ut som jeg er hoven overalt.
 
Jeg hovner ofte opp i hendene fra før av, men nå når jeg går gravid og det er uvanlig varmt har jeg hovna ganske mye. Vasking av hender på jobb hjelper ikke på, da huden min plutselig sprekker. Jeg har plaster på hver finger og på begge håndbakene nå. Ellers er leggene, anklene og føttene som tømmerstokker.
 
Back
Topp