begynner å bli gal.....

Tittentei13

Andre møte med forumet
er det flere som ikke får såve om natten? er kvalmne hele dagen? sulten hele tiden.. så sulten at det river i magen..? trøtt hele dagen?? ikke har energi til noe? og ligger i sengen mesteparten av tiden?

..........

jeg er så kvalm at jeg klikker snart! sliten og dritt lei,håper det gir seg snart for jeg klarer ikke å fokusere på at det er en baby i magen bare at jeg er kvalm og at det bør gi seg snart! er på mitt kvalmeste i dag,håper det begynner å gi seg neste uke.

mrs secret skrev:
jeg er så kvalm at jeg klikker snart! sliten og dritt lei,håper det gir seg snart for jeg klarer ikke å fokusere på at det er en baby i magen bare at jeg er kvalm og at det bør gi seg snart! er på mitt kvalmeste i dag,håper det begynner å gi seg neste uke.

samme her. er så utrolig kvalm, både dag og natt. sliter med å sove på nettene. har akkurat vært hos legen og fått kvalmestillende, så håper det hjelper!

jeg er så lei nå at jeg har hatt minutter der jeg angret på at jeg ble gravid! Jeg bare takler det ikke....... uuuuuuusj!

Uff ja, her og!!!

Har elsket å være gravid de to forrige gangene, men denne gangen er d bare kjipt konstant! Håper d snart blir bedre.

Håper vi alle kan begynne å nyte alt det fantastiske som skjer inni oss! Lykke til til alle sammen!!

Back
Topp