begynner å bli folk på mars

mrs secret

Blir kjent med forumet
forumet :) syns det er litt gøy for da er ikke vi dei ferskeste lengre :P 8 uker straks og den værste kvalmen er over ,hipp hurra :)

Hehe, men fler av oss kan sikkert få mars barn... Februar er kort måned. Har selv termin 27, og gikk over sist. 

Hehhe... skjønte INGENTING da jeg leste overskriften din :P Tenkte bare "Hæ? folk på Mars??" som i planeten mars..men mars-forumet jaa :D tjihi..det er moro! Da er vi godt på vei :D <3

hihi :)

jeg kan fort få mars-barn, har termin 25. Men sist fikk jeg 4 dager før termin, så håper jeg får det denne gangen også. Kan også hende det blir planlagt ks på meg, og da skjer vel det ca 2 uker før termin...

Ja, det er helt snålt.. I går var det én måned siden positiv test. Tida går egentlig litt fort allikevel.. :)

syns det har gått mye senere enn sist svangerskap men det er fordi jeg er så dårlig og klare ikke å huske hvordan det ikke var å være kvalm en heil dag. innbiller meg at det skal begynne å gå bedre fra uke 9..satser på det .(for da begynner vell hcg nivået å gå litt nedover?)

Back
Topp