Begynner å bli dritt lei allerede...

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Siden jeg fant ut at jeg var gravid har jeg, fått streptokokker i halsen, herpes i nedre del av tryne, og nå blemmer på innsiden av munnen. When will this shit stoooooop. Ser seriøst ikke ut i månelys, og ikke klarer jeg å spise noe, fordi alt gjør voooondt Og alt jeg gjør her inne er å klage, i stedefor å nyte dette. Unnskyld at jeg sier dette, men det neste som jeg angrer litt på at jeg ble gravid, men bare nesten...[:(] Er så drittlei av å ha det vondt her og der, og av å ikke kunne spise skikkelig fordi det gjør vondt i det område hvor maten skal legges inn og skli ned...

Gi meg litt styrke [:(][&o][&o]

Ja, legger til et bilde jeg, så dere kan se med deres egne øyne hvor grusomt det faktisk ser ut [&o] (ikke noe fint syn)

*stakaaar*
men for å være helt ærlig, så måtte jeg studere bildet for å se noe :)
 forstår godt at det nok er veldig vondt og slett ikke gøy å ha det.

god bedring kjære du :)

ORIGINAL: hopssi

*stakaaar*

Seriøst, måtte du det? Det var jo en liten trøst i det minste..!
Jeg føler jeg ser helt oppblåst ut, men kanskje det kun er en følelse.

Forresten så trekker jeg tilbake at jeg nesten angrer på at jeg ble gravid, er jo ikke lille spire sin feil at mamma sin kropp er på bærtur. Unnskyld lille spire!

Men takk, håper jeg slipper mer nå, da legger jeg meg flat. [:'(]

Jeg synes du faktisk har lov til å klage jeg snuppa , når alt skjer på en gang.
Håper du snart blir kvitt alle disse plagene, så du kan nyte svangerskapet[:)]

ORIGINAL: Bina

Jeg synes du faktisk har lov til å klage jeg snuppa , når alt skjer på en gang.
Håper du snart blir kvitt alle disse plagene, så du kan nyte svangerskapet[:)]

Takk. Er jo ikke som det kun er en liten ting som har oppstått, det kommer jo på rekke og rad. Og alt gjør jo vondt, og er ubehagelig.
Håper også jeg blir kvitt all dritten raskest mulig så jeg kan gå tilbake og nyte det å være gravid. Så langt det lar seg gjøre! [:)]

ORIGINAL: *Sperminator*

*stakaaar*

Forresten så trekker jeg tilbake at jeg nesten angrer på at jeg ble gravid, er jo ikke lille spire sin feil at mamma sin kropp er på bærtur. Unnskyld lille spire!

Jepp, helt sant ! STUDERE :D
ser du på en ting flere ganger og inbiller deg at det er mye større,,, jo så blir det mye større :p
føler meg også oppblåst:/  blæææ, det er mye som følger med.

vi får bare satse på det går bedre og bedre fremover :)

*stakaaar*

Jepp, helt sant ! STUDERE :D
ser du på en ting flere ganger og inbiller deg at det er mye større,,, jo så blir det mye større :p
føler meg også oppblåst:/  blæææ, det er mye som følger med.

vi får bare satse på det går bedre og bedre fremover :)

Hmmm så mannen min lyver ikke når han sier at jeg ser fin ut [8D] Men takk jenter, er redd å gå ut skal jeg være ærlig. Tenk om jeg skremmer en stakker på veien eller noe [&:] Vil jo ikke ha skylden for at en eller annen gammel person faller om fordi jeg ikke ser ut i ansiktet [;)]

Offa...[:(]

De blemmene på innsiden? er de på leppa også?[8|] Dumt sprøsmål, men ser ut til at snuppa mi har fått et utbrudd på herpes, og gjett hvem som skal få høre det i bhg....Faens folk ass...Er enten en eller flere av foreldra eller av de ansatte som har hatt utbrudd og smitta unga sine eller unga våre...

Er faens så smittsomt at det sprer seg fort...

Skal se om jeg får tatt bilde av snuppa så du kan se...

Jeg måtte også virkelig glo for å se! [:)] Sender deg en stor klem og håper du føler deg bedre snart! [:D]

Høres ut som du har det ganske kjipt nå

Må innrømme at jeg nok må signere over her også, for jeg hadde problemer med å se herpesen.. Kunne kanskje se det så vidt, men det første jeg tenkte var "Hæ, syns hun ser helt fin ut, jeg" [:)]

Håper halsvondten går over snart, og at du bare kan nyyyte at du er gravid[:)]

ORIGINAL: *MaCa*

De blemmene på innsiden? er de på leppa også?[8|] Dumt sprøsmål, men ser ut til at snuppa mi har fått et utbrudd på herpes, og gjett hvem som skal få høre det i bhg....Faens folk ass...Er enten en eller flere av foreldra eller av de ansatte som har hatt utbrudd og smitta unga sine eller unga våre...

Nei, tror ikke det, er bare sånn blemmer jeg får når jeg har vært syk, eller stresset eller et eller annet. Men ja, det sprer seg fort...veldig fort. Begynte me en på leppene mine, og nå kan jeg telle 8. Men jeg er mega nøye med håndvasken. Hissig små jævler.

Håper virkelig ikke datteren din har fått, er så vondt.

Grunnen til at dere nok ikke ser det er fordi jeg brukte antix i går, en gang bare, men det hjalp jo, men kan ikke brukes under sv.skap. Men skal til apoteket nå jeg. Kjøpe et eller annet som lindrer smerten..eller svien...[:)]

Takk for trøsteord jenter, jeg trengte det[:)]

Nei, tror ikke det, er bare sånn blemmer jeg får når jeg har vært syk, eller stresset eller et eller annet. Men ja, det sprer seg fort...veldig fort. Begynte me en på leppene mine, og nå kan jeg telle 8. Men jeg er mega nøye med håndvasken. Hissig små jævler.

Grunnen til at dere nok ikke ser det er fordi jeg brukte antix i går, en gang bare, men det hjalp jo, men kan ikke brukes under sv.skap. Men skal til apoteket nå jeg. Kjøpe et eller annet som lindrer smerten..eller svien...[:)]

Håper du finner noe som kan hjelpe...Ønsker det var noe jeg kunne smøre på henne, men er jo inni munnen...

Håper det går fort over nå da...[:)]

Uff så mye du må gjennom vennen [&o] Håper du blir kvitt plagene snart, så du kan nyte svangerskapet [:)]
Klem fra meg [:)]

Apoteket kunne ikke hjelpe meg, alt var jo tydeligvis farlig å gi gravide. Det svir som bare faen dette her, og legevakten kunne heller ikke hjelpe. Svir, brenner, klør...og jeg vurderer sterkt å begynne å på prolips, selv om en ikke kan bruke det, fordi det ikke er testet på gravide. Dette hemmer meg så mye, klarer ikke å spise....har bare lyst å grine kjenner jeg. [:(]

Huff, skjønner at du ikke har det noe godt nå!

Vet ikke helt hva jeg kan si, men masse god bedring! Håper det forsvinner snart slik at du kan starte å nyte svangerskapet!

Klem[:)]

Håper du finner noe som kan hjelpe...Ønsker det var noe jeg kunne smøre på henne, men er jo inni munnen...

Håper det går fort over nå da...[:)]

Kjenner jeg blir hissig for deg *MaCa*!!!! Hadde dette vært i gutten min sin barnehage skulle de fått hørt meg!! Bare ta å snakk med de! Hygiene er det viktigste i en barnehage..

uff, masse god bedring *Sperminator* [:)]
men, på bildet, måtte jeg se veldig nøye for å se noe altså, så tror ikke du har så mye å være redd for at andre skal se[:D][;)]7
å ha halsvondt er noe av det værste jeg vet[:'(], så håper virkelig du blir kvitt alt dritet, så du kan nyte denne tiden.
klem til deg[:)][:)]

uff, hørtes ikke noe særlig ut. håper du blir bedre veldig snart så du kan nye svangerskapet[:)]

Apoteket kunne ikke hjelpe meg, alt var jo tydeligvis farlig å gi gravide. Det svir som bare faen dette her, og legevakten kunne heller ikke hjelpe. Svir, brenner, klør...og jeg vurderer sterkt å begynne å på prolips, selv om en ikke kan bruke det, fordi det ikke er testet på gravide. Dette hemmer meg så mye, klarer ikke å spise....har bare lyst å grine kjenner jeg. [:(]

jeg bruker vaselin har selv et sånn fint sår...

føler at vaselinet lindrer..
men det er ingen helbredende salve, men holder såret smidig, og plager mindre...

Back
Topp