Begynner å bli desperat!!

Bringebær

Gift med forumet
Ja, jeg vet, litt tidlig, men med nr en og to begynte fødselen 39 og 39+2 og nå er jeg 38+4 og er jo nesten ikke moden og ikke har jeg noe særlig kynnere. Og det aller verste er at var å fikk Akkupunktur i dag og ble sjekket og tror dere ikke at baby som ved sist sjekk på torsdag lå langt nede og festet nå har komme lenger opp og er ikke festet???!! Det er jo ikke mulig!!!

Så jenter, her tas kjerringråd imot med takk!:D
Etter at jeg fikk akkupunktur og ble strippa i dag( ja er fortsatt nesten 2 cm men ikke tøyelig:() har jeg godt tur, vasket trappen(på kne) og badekaret, og hoppet på terrapiballen som i følge jm skulle få babyen ned i bekkenet igjen. Og så må vi prøve en runde med sengekos i kveld.
Andre forslag for en utolmodig sjel?:)

Venter nr 3 4. August:)

Det var jo helt motsatt av hva som skulle ha skjedd! Hmmm.
Har ingen gode forslag, vil bare si at jeg føler med deg! :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Føler det på akkurat samme måte! Har prøvd kanel, hvitløk, sex, gå lange turer, sykling, boblebad hehe bare tidsfordriv, men hun kommer vel når hun er klar :) Hadde ikke trodd det var mulig og være så lei :)å det hjalp ikke akkurat på at venninnen min som har termin 10 dager etter meg fikk på søndag :p Håper det skjer noe for både meg og deg snart ;)

Venter den lille jenta mi den 2 august :)

Føler det på akkurat samme måte! Har prøvd kanel, hvitløk, sex, gå lange turer, sykling, boblebad hehe bare tidsfordriv, men hun kommer vel når hun er klar :) Hadde ikke trodd det var mulig og være så lei :)å det hjalp ikke akkurat på at venninnen min som har termin 10 dager etter meg fikk på søndag :p Håper det skjer noe for både meg og deg snart ;)

Ja ser den. Kan jo ikke ha at noen sniker i køen!:P ja vi får håpe de snart vil ut!! Du får si i fra hvis du finner noe som funker!!:D

Ja ser den. Kan jo ikke ha at noen sniker i køen!:P ja vi får håpe de snart vil ut!! Du får si i fra hvis du finner noe som funker!!:D

Hehe nei det kan vi ikke ha noe av :) det må du også gjøre :)

Jeg slappet av og koste meg, så begynte fødselen. Det sa også jordmødrene at jeg skulle gjøre. Hadde ikke sovet på flere døgn og bare stresset, men når jeg sov godt tre netter på rad så kom hu.

Back
Topp