Begynnende UVI?

Camia

Glad i forumet
Februarhjertene2017
Noen som har hatt urinveisinfeksjon i løpet av svangerskapet? Har de to siste dagene kjent at spesielt rett etter at jeg har tisset, så føles det litt som at jeg har begynnende UVI, men siden jeg ikke har noen smerter, bare ubehag, så lurer jeg på om det kanskje er baby som beveger seg lengre ned, eller kanskje fester seg? Førstegangs, så jeg aner ikke... :) Festing hadde i all fall vært mye hyggeligere enn UVI...

Uvi trenger ikke å gi så mange symptomer når man er gravid, så det kan være greit å få det sjekket

Du burde få det sjekket, gir andre og dårligere symptomer når man er gravid, samtidig som det er lettere å få det. Jeg har bittelitt utslag på testen (tok i går), så de sendte den til dyrking for å se nærmere. Må ikke begynne på noe antibiotika forløpig, men tenkte å prøve å drikke sitronvann og spise tranebær som skal være forebyggende.

Jeg hadde uvi for noen mnd siden.. jeg merket ingenting, fikk vare telefon fra legekontoret om at jeg hadde testet positivt og at de hadde lagt inn resept for meg og hente ut..

Takk for svar jenter! Er snart bare tre uker til termin, så tenkte det var kjipt i få det på toppen av fødsel :/ Får kanskje ringe legevakta eller føden og høre - lite legetimer å oppdrive i helga..

Er nok lurt å sjekke seg for uvi ja. uvi kan utvikle seg til nyrebekkenbetennelse som vist nok skal være veldig vondt. er litt mindre utvalg med medisiner som gravid, derfor sender de som regel prøven til dyrking om du er gravid og har uvi. forrige svangerskap tok der meg over 3 uker å få det bort og jeg reagerte på noe av medisinene.

Hvis du kjenner svie nedentil helt uten at du er på do så kan det være baby..

jeg har litt formye erfaring med UVI som gravid... 3 av 4 infeksjoner har kommet symptomløst...
Men som "Laban igjen...." sier...

jeg har litt formye erfaring med UVI som gravid... 3 av 4 infeksjoner har kommet symptomløst...
Men som "Laban igjen...." sier...

Skal få levert en prøve dersom jeg fortsatt kjenner antydning i morgen. Drukket appelsinjuice i dag, så det har vært mer halsbrann og mindre uvi-følelse i kveld :P

Back
Topp