Begynnende mage

K3SGH

Flørter med forumet
Dette blir mitt tredje (kanskje 3. og 4.) barn. Og magen er allerede godt synlig! Med førstemann fikk jeg ikke synlig gravid mage før uke 18, nå er jeg 11+6 og har allerede veldig tydelig synlig mage:nailbiting:
Nå skal det sies at jeg er slank og lav, kan hende det har noe å si, eller at det muligens er to inni magen

Noen andre som har begynt å få synlig mage?
 
Dette blir mitt tredje (kanskje 3. og 4.) barn. Og magen er allerede godt synlig! Med førstemann fikk jeg ikke synlig gravid mage før uke 18, nå er jeg 11+6 og har allerede veldig tydelig synlig mage:nailbiting:
Nå skal det sies at jeg er slank og lav, kan hende det har noe å si, eller at det muligens er to inni magen

Noen andre som har begynt å få synlig mage?
Jepp! Er gravid med barn nummer to, og 10+3 i dag. Vanskelig å skjule magen, og mange bukser er umulige å lukke knappen på. Magen kom helt klart raskere denne gangen… :bored:
 
Heldigvis ikke. 9+4 i dag. Men kan merke at hvis jeg ligger på ryggen så går ikke magen innover mer :laughing002
 
synlig mage, umulig å bruke buksene mine fortsatt, må ha strikk i livet.. vært slik de siste 14 dagene. Barn nr.2. Skal på UL i dag, så får vite litt mer eksakt hvor langt jeg er på vei. :angelic: Men enten 11 fullgåtte eller 12 fullgåtte tror jeg
 
2. svangerskapet og jeg også har fått mage :shy: Nå overbevist det er tvillinger, selv om ingen av oss har noen tvillinger i familien :hilarious: Neida, men merker klær er vanskelig ettersom jeg ikke har fortalt til noen heller :Heartpink
 
Merker at jeg er oppblåst, og at en av buksene ikke er like romslig lenger :joyful:
Det er absolutt ikke synlig for noen enda, men jeg merker endringen selv:shy:
Vekten har heller ikke endret seg, det er jeg mest spent på denne gangen :smiley-ashamed008
 
Jeg ser bare ut som jeg har lagt på meg litt, på magen. Sukk!!! Denne tiden hvor ingen vet jeg er gravid og det ennå er så tidlig, er ikke så gøy!
 
Her kom gravidmagen uten tvil i uke 10, kanskje litt før. Og de gamle buksene måtte berre ryddes vekk i uke 8, for da var det så ubehagelig å gå med de Har hørt det er ganske vanlig at den kommer tidligere når en har vært gravid før
 
Det er uten tvil kommet en mage der (11+1) Samtidig kan jeg klare å holde den inn så det ikke synes om jeg virkelig prøver. Det gjør det litt vanskelig å ordentlig tro på at det er noe der inne. Gleder meg til UL!
 
Jeg har kjøpt masse gravidklær på loppeliten. Eeeelsker gravidbukser! Magen min står ut. Samma det om det er baby eller luft, jeg må ha det behagelig i klærne :laughing002
 
Jeg er 12+1 og begynner så vidt å se antydning til en liten mage. Selv om det nok ikke vises for noen andre enda, er det ingen tvil på buskene mine. Kjenner jeg har begynt å glede meg til å få skikkelig mage :happy:
 
jeg er andregangs og fikk mage kjempetidlig denne gangen er 12+4 og har måtte bruke gravidbukser i 1 mnd allerede
 
Samme her :cat: Er i uke 13, gravid med nr 3, og har for lengst lagt bort mine vanlige klær. Jeg har ikke vært kvalm, i tillegg sluttet med snus, så har spist godt.. kremt..men baby har mesteparten av skylden :angelic: Gått opp 6 kg! Tror spisekicket begynner roe seg nå, samtidig som magen strutter og begynner se mer ut som gravidmage enn kosemage... har tenkt lenge på om det kan være mer enn 1 der inni men er nok ikke det, bare ikke opplevd før at magen kommer riktig så fort. Er koselig da :Heartpink
 
Back
Topp