Begynnende mage

Lillym

Blir kjent med forumet
Er det noen som har begynt å få mage enda da? Selv er jeg 11+0 i dag og ser kun en liten bul på kvelden, som sikkert er litt luft og [emoji4] noen dager bekymrer det meg og særlig hvis jeg er heldig å har en symptomfri dag, da tenker jeg at lille har sluttet og vokse, og at jeg bare går rundt og tror jeg er gravid... Men når kvalmen, svimmelheten og migrenen er tilbake dagen etter, slapper jeg av litt igjen.

Skal ikke til legen før 23.02 og håper hun prøver å finne hjerte da [emoji4][emoji173]️

Jeg har fått en skikkelig foodbaby-mage, er skrubbsulten HELE tiden og føler jeg spiser døgnet rundt. Ikke mulig å se om noe av det faktisk skyldes en ekte baby :P

Ja har en foodbaby mage jeg og. Sist husker jeg at magen startet med at jeg kjente en Klump heeelt nederst på morgen når jeg lå i sengen. Husker ikke helt hvem uke det var i. Men var ganske tidlig. Sånn uke 12-13 kanskje.

Magen er litt større på kvelden, men ellers synes den ikke. Er bare oppblåst når magen blir treg [emoji13]

Jepp min er ganske stor allerede. Spesielt på kvelden. Legen har henvist til TUL for han er usikker på om jeg kan være lengre på vei [emoji85]

Back
Topp