Begynnende kvalme nå???

Frk.Bestemt

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Marsboerne 20 18
Åååh, lettere frustrert!

Har følt meg så fin hele veien egentlig. Og nå om dagen er jeg så tørst. Det føles som jeg har sandpapir i munn og må ha noe iskaldt å drikke hele tiden. Resultatet er jo at jeg ikke finnes sulten for fem flate.

Når jeg kjenner etter så er jeg faktisk litt kvalm..

Jeg som var det matvraket før, kan gå en hel dag på frokost og lunsj maten...

Blir ikke så mange romantiske helgemiddager fremover kjenner jeg..

Kjenner og at jeg ikke helt har overskudd til å bli kvalm nå som mannen er på 14 dager militær øvelse og jeg har to hunder med et nokså høyt aktivitetsnivå.....

Føler meg litt...trist.. lei meg... Hormonell her jeg sitter....

Føler med deg! Men det hjelper jo ikke å si til hundene at de må roe seg :P ta heller flere korte turer enn lange, så får su puste litt. Frisk luft hjelper jo litt på kvalmen.
Og jeg kan også leve lenge på lunsjen. Orker sjeldent frokost.
Og hormoner er ikke lette å forstå seg på :( hater å være så svingete og rar :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Føler med deg! Men det hjelper jo ikke å si til hundene at de må roe seg :p ta heller flere korte turer enn lange, så får su puste litt. Frisk luft hjelper jo litt på kvalmen.
Og jeg kan også leve lenge på lunsjen. Orker sjeldent frokost.
Og hormoner er ikke lette å forstå seg på :( hater å være så svingete og rar :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Heldigvis så forstår de at det er noe som skjer... Tispa søker magen så fort muligheten byr seg.. :P

Idag har de fått 30 min x 2 i tillegg til at jeg har vært på jobb. Planen var vel egentlig å få trent styrke, men det har blitt med tanken og sofatjeneste...

Nei, disse hormonene.. Man føler seg så rar... :P

Du er sikkert kvalm fordi du ikke spiser. Flink som har vert en time på tur da!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kvalmen min kom for litt over en uke sia, da var jeg 7+4.
Ikke noe langvarig kvalme, mere sånn akutt kvalm, hive seg over dass å spy så går det over igjen. Kan leve med det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

selvom veldig kvalm...så anbefaler jeg å spsie litt...det gjør at kvalmen roer seg litt...hvertfall det som funker her...så om det er en halv brødskive med noe litt salt på.

Her har også kvalmen kommet nå. Vært uggen i flere uker men i forrige uke ble det helt forferdelig! Er 8+3 idag, og jeg håper inderlig at dette gir seg fort... Jeg fungerer jo ikke!

Blir bare mer og mer kvalm nå :( begynner å bli et problem å sjule lille skatten nå!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp