Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da frykter jeg det er på vei ja.. æsj altså..Ja, da kan ein.
Da frykter jeg det er på vei ja.. æsj altså..
Uff.. jeg skal egentlig jobbe i hjemmesykepleien i helgen, men får se hva legen sier på fredag..Ja, dessverre Mitt første tegn var bekkensmerter, og på lillejulaften hadde jeg til og med problemer med å gå. Men så har det roet seg veldig etter mange dager med avslapning så får vi se neste uke, da venter en hel uke på jobb - i bhg
Kan være bekkenet med andre ord.. off, hadde håpet å drøye det noen ukereg har endten eller. Mina sider varierer fra dag til dag. Spørs heilt kordan eg bruker kroppen.
Ja, jeg har time neste fredag (10. Januar) så får prøvd meg en uke på jobb først. Men jeg får være flink og være forsiktig med løft osv, og bruke de hjelpemidler vi har. Men det er spesielt tungt under påkledning, selv om vi har sånne trillekrakker å sitte på når vi hjelper ungene. Får bare ta ting som det kommerUff.. jeg skal egentlig jobbe i hjemmesykepleien i helgen, men får se hva legen sier på fredag..
Hovedjobben min skal jeg nok klare en god stund håper jeg
Vi har en del krevende besøk i hjemmesykepleien som jeg sliter med til vanlig, så vi får se nå..Ja, jeg har time neste fredag (10. Januar) så får prøvd meg en uke på jobb først. Men jeg får være flink og være forsiktig med løft osv, og bruke de hjelpemidler vi har. Men det er spesielt tungt under påkledning, selv om vi har sånne trillekrakker å sitte på når vi hjelper ungene. Får bare ta ting som det kommer
Jeg har tidvise smerter på venstre side. Hoften, ned mot lysken, bakover mot rumpeballen, ned i låret. Kan man få begynnende bekkenløsning på en side?