Begynnende bekkenløsning?

Millacamilla

Glad i forumet
Jobber 100% i barnehage, og har fungert helt fint frem til nå! Mn i går når jeg kom hjem fra jobb og hadde ligge litt på sofaen, km jg virkelig ikke opp! Dt gjorde vondt i hordene og nedover lårene og korsryggen var rett og slett drit vond! og idag på jobb kunne jeg nesten ikke bøye med før det gjorde vondt! litt småvonet når jeg gikk en del idag og! Men jeg vet jo ikke noe om bekkenløsning! hva tror dere? Kan dette være starten på bekkenløsning eller er jeg bare tung :p Hehe

Det kan høres slik ut.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Høres kjent ut ja.. Med førstemann startet symptomene mine å komme litt etter litt fra midten av 20 tallet en gang.. Nå kom de med graviditetstesten :p

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Fikk bekkenløsning forrige svangerskap; men jeg kjente det mest når jeg la vekt på beinene, altså gikk eller stod oppreist. Vanskelig å beskrive, men kjennes ut litt som å tygge på noe søtt når man har hull i tenner: stikkende vond og kommer veldig plutselig.. Men alle er forskjellige. Jeg gikk til fysioterapeut og kiropraktor, men vet ikke om det hjalp noe særlig.. :-P

Spør jordmor, men det er nok ikke mye man kan gjøre med det annet enn å unngå ting som gjør vondt, og holde ut :S

Ja, er nok sikkert det! :/ idag er det mye Værre også, men får holde ut en uke til ;) skal til jm på fredag 01.02! :)

Jeg hadde et par dager jeg også hvor jeg hadde det sånn. Var tilrettelagt jobbdag den ene dagen hvor vi bare hadde ungene inne og jeg for det meste satt og den andre dagen var jeg hjemme og satt og lå hjemme. Så ble jeg plutselig bedre :)

Håper det går over for deg og <3

Ja håper virkelig det går over! Jeg er så rastløs, så vil helst ikke gå hjemme heller! :/ men man må jo tenke på seg selv og den lille! :)

Ja håper virkelig det går over! Jeg er så rastløs, så vil helst ikke gå hjemme heller! :/ men man må jo tenke på seg selv og den lille! :)

Sniker fra juni :)
Ta kontakt med en manuell terapeut (fysio med ekstra utdannelse)- de har henvisningsrett, dvs at du ikke trenger innom lege for å få dekket behandling. og har du bekkenløsning kan du få behandling dekket ut svangerskapet - og vært fall sist jeg fikk barn in2009, 6 mnd etter fødsel.
Hadde gjort det med en gang så du konmer i gang med behandling :)
Ikke noe godt!!!
Vet ikke hvor du bor,men mulig de
Har tilbud om svømming for gravide med bekkenplager i varmt vann i kommunen din. - hør med jordmor om det :)
Lykke til!!

Sniker fra juni :)
Ta kontakt med en manuell terapeut (fysio med ekstra utdannelse)- de har henvisningsrett, dvs at du ikke trenger innom lege for å få dekket behandling. og har du bekkenløsning kan du få behandling dekket ut svangerskapet - og vært fall sist jeg fikk barn in2009, 6 mnd etter fødsel.
Hadde gjort det med en gang så du konmer i gang med behandling :)
Ikke noe godt!!!
Vet ikke hvor du bor,men mulig de
Har tilbud om svømming for gravide med bekkenplager i varmt vann i kommunen din. - hør med jordmor om det :)
Lykke til!!
Tusen takk for ett kjempe svar :) skal virkelig sjekke ut dette! Mange tips :) tusen takk

Bare hyggelig!!! Håper du får hjelp så det ikke utvikler seg til å bli verre i det minste

Back
Topp