Begynnelse på noe?

HeidiR

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Fikk plutselig innmari mensensmerter og vondt i korsryggen samtidig som magen strammer seg! Mensensmertene varer ca 1 minutt og kommer hvert 6-7 minutt..

Kan dette være en begynnelse tror dere? Eller er det bare maserier :/

Førstegangsfødene og har lite peiling på akkurat dette punktet :p

Termin 7.juli

Fikk plutselig innmari mensensmerter og vondt i korsryggen samtidig som magen strammer seg! Mensensmertene varer ca 1 minutt og kommer hvert 6-7 minutt..

Kan dette være en begynnelse tror dere? Eller er det bare maserier :/

Førstegangsfødene og har lite peiling på akkurat dette punktet :p

Termin 7.juli
Hardt vondt nederst i magen?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Både hardt og vondt, akkurat som det knyter seg og river inni der...

Termin 7.juli
Forskjellen på mas pg rier hos meg har vært at magevonten satt nederst i magen ikke øverst;) og de var regelmessige ganske raskt- og ble vondere og vondere! En enkel test er å ta en varm dusj eller bad. Om det ikke gir seg da er det stort sett fødsel på gang;)

Håper det er noe på gang for deg;) hold oss oppdatert a!

Forskjellen på mas pg rier hos meg har vært at magevonten satt nederst i magen ikke øverst;) og de var regelmessige ganske raskt- og ble vondere og vondere! En enkel test er å ta en varm dusj eller bad. Om det ikke gir seg da er det stort sett fødsel på gang;)

Håper det er noe på gang for deg;) hold oss oppdatert a!

Tok en dusj i stad, men det er fortsatt mindre behagelig, så da er det kanskje lov å håpe at det skjer noe snart! :) Selv om jeg bare er 4 dager på overtid er det kjett nok :p Skal på sykehuset på overtidskontroll 10.30 i morgen, så har det ikke skjedd noe da, så får jeg da vite om dette her har hatt noen effekt på ett vis ;)

Termin 7.juli

Back
Topp