Begynnelse på noe?

HeidiR

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Fikk plutselig innmari mensensmerter og vondt i korsryggen samtidig som magen strammer seg! Mensensmertene varer ca 1 minutt og kommer hvert 6-7 minutt..

Kan dette være en begynnelse tror dere? Eller er det bare maserier :/

Førstegangsfødene og har lite peiling på akkurat dette punktet :p

Termin 7.juli

Får håpe det er det :) Lykke til :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Spennende! :)
Har de økt i styrke og hyppighet?

Da er vi to som venter da. Krysser fingre for oss begge! :D
Proppen min gikk i sta. Sett noe til din? :P

Åja. Hehe. Min kom rett før fødsel sist også. :)

Ligger du med rier nå eller? :p er så usikker på når jeg skal ringe sykehuset.. Kommer tak hvert femte minutt, men vet ikke hvor kraftige de skal være før jeg ringer.. Dette er min første så har ikke så peiling på dette :p

Termin 7.juli

Ligger du med rier nå eller? :p er så usikker på når jeg skal ringe sykehuset.. Kommer tak hvert femte minutt, men vet ikke hvor kraftige de skal være før jeg ringer.. Dette er min første så har ikke så peiling på dette :p

Termin 7.juli

Du kan bare ringe inn. Ja. Jeg har rier :P Ringte inn nå pga. blødning men var bare å vente. Har ca 5 min mellom hver ri og de 3 siste varte i 50 sek, før det varte de i 30. De begynner å bli verre nå. Kjenner det mest i korsryggen jeg + skikkelig mageknip tak foran. Men verst i ryggen. :P
*puste, puste*

Du kan bare ringe inn. Ja. Jeg har rier :P Ringte inn nå pga. blødning men var bare å vente. Har ca 5 min mellom hver ri og de 3 siste varte i 50 sek, før det varte de i 30. De begynner å bli verre nå. Kjenner det mest i korsryggen jeg + skikkelig mageknip tak foran. Men verst i ryggen. :P
*puste, puste*

Mine varer ca 1 minutt.. Når kan man liksom komme inn på sykehuset da? Kjenner det ganske godt både foran og bak, langt ifra behagelig :p

Termin 7.juli

Ring inn og hør. Som førstegangsfødende kan det ta ganske lang tid men jeg vet ikke hva jordmora sier.
Hvor lang tid er det i mellom?

Det var fem minutt, så ble det åtte ett par-tre ganger, men nå er det fem igjen

Termin 7.juli

Spennende. :D
Her varierer det fra 3-5 min.
Har du ringt inn og snakket med jordmor? Leste et sted at gjennomsnittsåpningstiden for førstegang var på 6 timer.
Jeg har vaska hus og klartgjort alle søppelkasser for tømming jeg :P Bare venter og venter på å kunne dra inn.
Begynner å bli vonde tak her nå. ;)

Spennende. :D
Her varierer det fra 3-5 min.
Har du ringt inn og snakket med jordmor? Leste et sted at gjennomsnittsåpningstiden for førstegang var på 6 timer.
Jeg har vaska hus og klartgjort alle søppelkasser for tømming jeg :P Bare venter og venter på å kunne dra inn.
Begynner å bli vonde tak her nå. ;)

Ble bedt om å komme på sykehuset, så nå ligger jeg her.. Blir ikke sendt hjem pga høyt blodtrykk, protein i urinen og 3-4 cm åpning :) Hadde det ikke skjedd noe særlig litt senere så setter dem igang!

Termin 7.juli

Lykke til:)

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Dette var morro lesning! Action her i dag!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Lykke til damer :D

Født ei perfekt frøken 5. juli, med termin 8. Juli :-)

Back
Topp