Begynne testing.

Reia1976

Flørter med forumet
Nå er det ikke mange dagene til jeg kan begynne å teste. I morgen er det en uke siden innsetting. Er bare såååå spent! Har merket litt "aktivitet" nede i magen i dag, litt stikking og sånt. Kanskje det er egget som fester seg? Har ikke pleid å få festeblødning, så forventer ikke det nå heller.
Flere som skal teste snart??

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til med testingen :) på tide med flere positive tester her inne ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Satte inn for en uke siden i dag, men skal ikke ta blodprøve før den 9 juli.. Inntil da har jeg vel tatt minst 7 tester selv :p:D:)
Tok en digital i dag og den var negativ, men skal prøve igjen med en vanlig om en dag eller to :) Hehe

Jeg er på rugedag 9, skal teste i morgen tidlig ;) Testoman... hehe... Håper det blir mange positive tester her inne framover ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er på rugedag 9, skal teste i morgen tidlig ;) Testoman... hehe... Håper det blir mange positive tester her inne framover ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
En uke i dag siden innsett. Hatt en del stikking nederst i magen i dag, håper, håper at det er gullegget som fester seg :-)

ImageUploadedByBV Forum1404002629.127680.jpg

Min clearblue rugedag 13 etter AIH inseminering, 2 forsøk :-)

Hurra!

Takk alle sammen :-) er helt i hundre, selv om det ikke helt er gått opp for oss. Vi skal bli foreldre for første gang :-D

Ja, har testet. Bruker bare billigtester nå så tidlig. Er på ferie i Spania for tiden,så må få lokalisert hvor de har ordentlige tester, til uken :-)

Hørtes deilig ut me spania :-) ! De har nok gode tester på apotekene der nede, sikkert mye billigere enn her hjemme :p er billigtestene helt negative ? Også etter 10 min ?

Hørtes deilig ut me spania :-) ! De har nok gode tester på apotekene der nede, sikkert mye billigere enn her hjemme :p er billigtestene helt negative ? Også etter 10 min ?

Skal sjekke i morgen :-)
Har ikke sjekket etter 10 min da, kun 2-3 maks.... Burde jeg ventet lengre? Ikke sett antydning til mer enn en strek... :-(

Måtte ta en ny test nå :-P Ble litt nysgjerrig.
Om jeg legger godviljen til kan det hende at det er såvidt en nanoantydning til to streker, men må nok vente noen dager til :-)

Back
Topp