Begynne på skole gave. Tips??

sogn78

Forumet er livet
VIP
Eg er fadder til 4 barn, og har gjort det som vane å kjøpe noko spesielt til skulestart.
Til dei to første har eg kjøpt skulesekk, men så har eg to til som byrjar på skulen no til hausten, som allerede har fått seg sekk, før eg fekk ut fingen.....

Så, kva kjøper eg til dei da? Til ca 400 kr? Ein gut og ei jente. Kan være kle, klokke, eller heilt andre ting, men gjerne noko som har med skule/læring å gjere.

Nokon tips? Kva ville ditt skulebarn likt?

Synes klokke høres glimrende ut jeg da!
Eller så kan man jo rett og slett bare kjøpe masse "stæsj".

Jeg tenker penal med matchende stæsj i favorittdesignen (er jo så mange ulike typer dekor å få nå) - penal, penner, bokpapir, ringperm, kladdeblokk osv. (Jada, så får de kanskje ikke brukt perm og blokk på skolen, men kan være gøy å ha noe å øve på hjemme også).

Kanskje tøffe reflekser til sekken også? De får jo gjerne vester ved skolestart, men refleks på den vanlige jakka + sekken er vel ikke feil det heller. :)

Ordentlige fargeblyanter og gråblyant da det som følger med i penalene man kjøper bare er ræl som knekker og ikke gir god farge. Ark har halv pris på alt av tegnesaker om dagen :)

Back
Topp