begynne i jobb igjen

sogn78

Forumet er livet
VIP
Skal begynna på jobb igjen etter permisjon i måro, og kvir meg noko heilt vanvittig[:(].
Kvir meg til å vera så lenge vekke fra gullguten, sjølv om eg veit han har det kjempefint med pappaen sin. Pluss at eg føler at eg vore vekke i ti år, og ikkje hugsar noko av det eg skal, og at eg går i ei evig lita ammetåke[X(].
Ver så snill og fortell meg at det er vanlig å føle det sånn, men at det går fint[;)][:D]

det går nok helt fint[:)] jeg gledet meg til å begynne i jobb igjen og endelig være med andre, snakke med andre og ja gjøre andre ting enn husmor ting[;)]

ORIGINAL: SweetCherry

det går nok helt fint[:)] jeg gledet meg til å begynne i jobb igjen og endelig være med andre, snakke med andre og ja gjøre andre ting enn husmor ting[;)]

Ja, det er sant, det einaste eg gledar meg til er å treffa alle dei flotte kollegaene mine igjen[:D][:D]. Takk[:)]

helt normalt å føle det sånn! Hatt det sånn etter begge permisjonene, jeg. Men det går seg heldigvis raskt til :)

ORIGINAL: Luthien05

helt normalt å føle det sånn! Hatt det sånn etter begge permisjonene, jeg. Men det går seg heldigvis raskt til :)

Tusen takk, ja eg får satse på at det går seg til[:D]

Fy, ja de første dagene er ikke spesielt koselige! Men, om du har en OK arbeidsplass, så tar de nok hensyn og hjelper deg i gang igjen. Så går det to uker, og så kan du ikke forstå at du har vært borte så lenge[;)]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Fy, ja de første dagene er ikke spesielt koselige! Men, om du har en OK arbeidsplass, så tar de nok hensyn og hjelper deg i gang igjen. Så går det to uker, og så kan du ikke forstå at du har vært borte så lenge[;)]

Åååå, håpar virkelig det blir sånn altså[:D]. Eg veit at det er ekstremt travelt der no, mange aggressive og farlige pasientar, så eg håpar dei har tid til å passe litt ekstra på mitt lille surrehode[;) Går nok bedre enn eg fryktar (det MÅ det jo[;)])

Back
Topp