Er sikkert flere her inne som har vært aktive med treningen både før og etter de fant ut de var gravide. Jeg drev med litt dansing frem til jul, men har ikke trena noe etter der. Bare gått turer. Skal begynne på vanntrening for gravide i august når lillemann har begynt i bhg, gikk i det forrige gang og er magisk for meg som sliter med rygg og bekken. Så gleder meg til det.
Men, jeg sliter mye med nakken og skuldrene også, og slet voldsomt under amming forrige gang, kikket jo hele tiden ned på baby samtidig som jeg satt bøyd over bøkene og leste til eksamen.. Så jeg lurte på å melde meg inn i et treningssenter å trene styrke, for å styrke rygg, nakke og skuldre. Men er så usikker på om jeg tør. Får kynnere av å gå lengre eller bære tungt(gutten min på 14 mnd'er).
Hva tenker dere ?
Sent from my iPad using BV Forum
Men, jeg sliter mye med nakken og skuldrene også, og slet voldsomt under amming forrige gang, kikket jo hele tiden ned på baby samtidig som jeg satt bøyd over bøkene og leste til eksamen.. Så jeg lurte på å melde meg inn i et treningssenter å trene styrke, for å styrke rygg, nakke og skuldre. Men er så usikker på om jeg tør. Får kynnere av å gå lengre eller bære tungt(gutten min på 14 mnd'er).
Hva tenker dere ?
Sent from my iPad using BV Forum