Begynne å pakke bort buksene

Shauri

Forumet er livet
VIP
I går rota jeg fram den ene mamma-buksen jeg har igjen fra forrige svangerskap og bestilte meg to nye bukser. Så nå er det bare å pakke bort de vanlige buksene mine. Hehe. Tidlig... men sånn er det vel med nr 2. Skal bli interessant å se når jeg begynner å få kommentarer fra folk.

Nå er jeg kortest på vei av alle omtrent da :-p men jeg merker ikke noe foreløpig, så det blir veldig spennende :)

Jeg merker at jeg ikke kan trekke inn magen like mye lenger,
og hvis jeg har på meg en bukse som er lav i livet som presser mot livmora (eller, ihvertfall der livmora er på vei opp ;) ) blir jeg uvel.
Forrige gang begynte jeg med mamma-bukser på denne tiden, nettopp fordi jeg ble kvalm om det presset på feil sted.
Men, etter flytting er det noe uvisst hvor bukser fra forrige runde har tatt veien, hehe. Får vel komme meg på butikken.

Jeg har jo mage fra før men jeg merker godt at noe er i gang. Bruker enten tights eller joggebukser nå. Så jeg må nok kjøpe nye bukser her.

jeg har også kapitulert og tatt fram mammabukser jeg har fått fra søstra mi! Har gått opp 5kg de første 9 ukene så alle de vanlige buksene er for trange, på tide å øke aktivitetsnivået hvis matlysta skal fortsette slik 

Fant igjen mammabuksene mine i dag jeg også. Ikke noe spesielt stor mage enda, men det strammer og er ubehagelig å gå med de vanlige buksene. Må si det var deilig å få på mammabuksa :-)

funnet frem mamma buksene her og. lagt på meg to kg. syntest det er mye jeg. jeg er så stor fra før. men deilig og gå med mamma bukser ingenting som strammer hehe

Her begynner buksene og bli trange også, når man kjøper mammabukser, hvordan blir strikket rundt magen når den ikke er såå stor enda?? :P

Jeg har prøvd mammabuksene mine såvidt, og de er waaaaay forstore enda :p
Blir sånn skikkelig pose foran :p Så jeg får vel bare gå i joggebukser og tights en stund til ;) Er uansett mest det det kommer til å gå i, kjenner jeg meg selv rett..;p

Prøvd å brette ned strikken? :)

Back
Topp