begynne å handle!

Mrs b

Forumet er livet
VIP
heisann.

har dere begynt å handle litt baby klær/ting eller?

jeg har ikke kjøpt noe enda,men så er det uvirkelig for meg enda også...at jeg er gravid![:D]tør liksom ikke sleppe det løst,å gå bannanas i baby butikkene![:D]

Hadde jeg hatt ett "normalt" svangerskap,kan det hende jeg hadde beg litt,men i min situasjon blir det ikke noe kjøping før etter fødsel.Kjedelig,men jeg har akseptert det.Nyt shoppinga jenter,uansett når dere begynner[;)]

Jeg har jo allerede et barn, og har derfor naturlig nok ikke bruk for noe. Jeg handlet nesten ingenting på forhånd før heller, bortsett fra vogn, stellebord, bilstol osv., Klær hadde jeg heller ikke trengt å kjøpe. Allerede på sykehuset fikk jeg flere sett. Denne gangen vil jeg vite kjønnet på ul, så hvis det blir jente kommer jeg nok til å handle / strikke litt i rosa....

b lir kanskje litt handling nå til januarsalget[:D]

Heia,
Jeg har en liten kjøpe sperre inni meg, alt er så uvirkelig og fjernt enda liksom... Men kan ikke nekte på at jeg ikke har sett litt på forskjellige ting.. Fikk en lite body og sparkebukse til jul, kan liksom ikke forstå at jeg skal få et lite nurk som passer inni de små klærne.. tihi Gleder meg kjempe masse til jeg slipper meg selv løs og begynner å handle inn..[:D]

Heisann! [:)] Siden dette er nr 3 skulle vel alle tro at vi har det meste fra før, men den gang ei... vi var nemlig så "smarte" at vi gav vekk det meste etter at andremann var ferdig med det, vi skulle liksom ikke ha flere vi... Heldigvis har vi noe igjen da som vugge, høy barnestol, sprinkelseng, dyner, sengetøy osv. Det har vi nemlig tatt vare på siden vi har små nevøer og nieser som ofte kommer på besøk. Men ellers håper jeg vi kan "arve" noe tilbake... Har kost meg og titta på alt det fine som vi kan få kjøpt til bebisen når den kommer, det er så mye nusselig!! [:)] Har også bestilt et start sett fra la redoute, i st 50.... helt hvitt da, bare måtte [;)] hi, hi....

Heisann![:)]

Jeg har ikke begynt å handle noe som helst.. Har jo nettopp funnet ut at jeg er gravid.. hehe...[:D] Men det er ikke bare derfor da.. Er jo litt nervøs for at det skal skje noe, så tør ikke handle inn på mange måneder enda (sier jeg nå...) Men fikk en bitteliten body og et par strømper i julegave... Men det er helt uvirkeli at jeg har et knøtt i magen som skal inn i disse klærne etterhvert...

Det hørtes jo smart ut å handle litt på januarsalget da.. men tror jeg venter jeg.. sånn for sikkerhetsskyld[:)]

Sperren kjenner jeg til.. den er klart tilstede hos meg. Blir vel forhåpentligvis lettere etter ultralyd om alt er normalt.
Har enda ikke klart å finne noe klær til meg selv heller, så det går i kosebukser fra Vero Moda. [:D]
Tid er en prosess for alt!

Tenker jeg starter å handle litt småtterier snart...det skal bli koselig!
Fikk noen små ting i julegave faktisk, votter, handuk, vaskeklut, sparkebukse osv...artig!!

Kathrine

var å så i en babybutikk idag...hadde salg men jeg turte ikke kjøpe noe..
var ikke så mye nøytrale farger...
men fant en stellekommode med skuffer og muligens badekar..
i lys tre til 1500,-

så jeg lurer på om jeg skal kjøpe den...men skal undersøke det med badekar først.

Back
Topp