Begyne med melk?

Frøken Fryd 86

Glad i forumet
jentene i juni13
Har dere begynt å gi barna kumelk? Når kan/skal man begyne med det? Har så lyst til å slutte med flaska (at hun kun skal få morgen og kveld). Hun drikker utrolig mye iløpet av en dag.

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Han har fått smake :) blir 1 år på onsdag.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Fikk beskjed av hs da han var 11 mnd at det var bare å gi, men ikke over 3 dl til dagen totalt, youghurt går innunder det målet.
 
Aha men da skal jeg jo gjøre det:) Vi skal til helsesøster i morgen på 1årskontroll så skal høre der å siden hun hadde en intoleranse før.

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Aha men da skal jeg jo gjøre det:) Vi skal til helsesøster i morgen på 1årskontroll så skal høre der å siden hun hadde en intoleranse før.

♡Malin♡14.06.2013♡

Her er det intoleranse og. I brevet vi fikk fra barneklinikken stod det at han kunne begynne å introdusere melk etter to år.
Både legen og helsesøsteren glemte han hadde intoleranse og sa at han snart kan begynne med melk men når jeg nevnte hva barneklinikken hadde skrevet var det selvfølgelig det vi skulle følge....

Så her er det ingen melk før han er to. :(

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Har fått smake. Er veldig glad i yogurt.. Melk falt ikke helt i smak enda..så vi får øve litt.. Ho liker ikke mme heller- så her går det i pupp morgen og kveld, og så vann resten av dagen :)
 
Hun får ikke melk, egentlig bare fordi vi ikke drikker det så har ikke tenkt på det. Hun får erstatning 3-4 ganger daglig, eventuelt pupp. Stresser ikke med det der :)
 
Min får melk ;) Hun drikker ca 1,5 dl hver dag, vi begynner å innføre litt nå. Og hun liker det ;)
Har akkurat sluttet å amme og hun tok aldri mme mens jeg ammet, så det er også nytt. Men hun får litt hard mage av mme, så får holde et lite øye med det ;)
 
Får melk her. Blir 1 år i neste uke så.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Her har du fått youghurt siden hu var rundt 10mnd. Elsker det :) får fortsatt mme på kveld og natt. Men har begynt med kumelk til frokost. Tror ikke jeg stresser med å kutte ut mme enda.. men får også hvit saus etc.
 
Har fått kumelk og youghurt fra han var 12mnd :) Får mme på flaske kun ved sykdom hvis han nekter å spise/drikke noe annet :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her spyr hun om hun får kald melk, om det er kumelk eller mme.. merkelige greier. Så her er det flaske med mme som gjelder foreløpig.

Sent from my HUAWEI U9510 using BV Forum mobile app
 
Amanda elsker melk :) drikker to glass om dagen. Morgen og kveld :)


Tobarnsmamma i januar 2015<3
 
Back
Topp