Begrenset tilgang på facebook

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Hvis man legger noen venner til at de bare har begrenset tilgang, hva får de egentlig se av det man skriver da? Kun ting som man legger ut som offentlig eller får de se vanlige innlegg som man bare deler med venner også?

hvis du går inn på profilsiden din og så trykker på pilknappen ved siden av der det står aktivitetslogg oppe til høyre, så kan du velge VIS SOM, deretter skrive inn ett navn, så kan du se hva vedkommende kan se av din profil.

Sånne venner hadde jeg ikke gidde å hatt på vennelista mi..
Hvorfor ha sånne venner på facebook hvis ting må skjules for de?

Jeg har mange på min venneliste som jeg ikke lar se alt. Har ingen intresse av at perifere venner skal se alle bilder og se alle statuser. Har også skjult disse tingene for spillvenner.

Jeg har mange på min venneliste som jeg ikke lar se alt. Har ingen intresse av at perifere venner skal se alle bilder og se alle statuser. Har også skjult disse tingene for spillvenner.

Hvis de er vennene dine, hvorfor kan de da ikke se statusene dine osv?
Jeg har kun venner på facebook, ikke "sett ho en gang"..

Kan være mange grunner? Jeg har faktisk tilogmed en del familie jeg ikke ønsker og dele alt med. Skal jeg slette dem da? Som hun skriver så har hun også en del spill-venner :)

Hvis de er vennene dine, hvorfor kan de da ikke se statusene dine osv?
Jeg har kun venner på facebook, ikke "sett ho en gang"..

Spillvenner - Fordi jeg ikke kjenner dem, de er kun lagt til fordi vi spiller samme spill

naboer har jeg også i en egen gruppe. syntes jeg måtte godkjenne dem når dem sendte forespørsel, men ikke alt jeg ønsker å dele med dem.

Perifere venner, vil ikke slette dem, ei heller vise dem alt jeg poster.

også har jeg endel folk på vennelisten min som aldri liker poster, bilder eller statuser jeg legger ut, så hvorfor skal dem få se alt? noen skriver gjerne kun hvis jeg har en negativ status. kun for å snoke. Dramaqueens, og vips, så fikk ikke dem se noe heller.. *ond*

i tillegg er jeg såppas sær at jeg ikke har alle albumene mine åpne heller ;) Låser dem etter en tid, så kun eg kan se dem. Deretter lagrer dem i photobucket så ingen bilder går tapt.

Er flere her fra BV jeg også har på listen min, men ikke alt jeg vil vise, når jeg jeg ikke kjenner dem..

Og forresten, nå har det jo litt slik at man kan redigere hver enkelt status både før og etter man legger dem ut. Så hvis jeg vil skrive en status som jeg f.eks ikke vil at moren min skal se så kan jeg bare sperre henne enkelt og greit fra å se den ene statusen. Genialt.

Takk :) Jeg har opprettet litt forskjellige grupper, og så fant jeg ut av den geniale sperre hvert enkelt innlegg funksjonen! :)

Er ikke alt man ønsker at alle skal kunne lese. Man kan jo ikke si nei til feks sjefen sin, eller nabo kjerringen, det er jo folk man prater med hele veien, men de er jo ikke nære venner og trenger ikke vite alt.

Skriver dere ALT på facebook da? Jeg har ikke sjefen min på facebook, fordi jeg ikke vil det.
Man MÅ ikke ha den og den på facebook bare fordi man ser den personen hver dag.

Men vi er alle forskjellige:)

Back
Topp