Begravelsen er overstått

♡♡♡

På "mobben"

<3<3<3<3 sender dere varme tanker og klemmer <3<3

Uff :'(
Tenke så ofte på deg ❤️
Finn ikkje ord gør kor urettferdig dettan e :'(

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner deg jo ikke, men tenker ofte på deg. Mange varme tanker til deg og dine.

Sender mange gode klemmer!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk alle sammen :) Skal fortelle min historie når jeg er sikker på at alle her har født :) Hadde ikke likt å lese sånt på slutten av min egen graviditet, da alle hormoner er i sving :)

Stor klem til dere alle sammen :)

Mange klemmer til deg. Tenker masse på dere. Ufattelig trist at dere måtte oppleve å begrave babyen deres.. ♡

Tusen takk alle sammen :) Skal fortelle min historie når jeg er sikker på at alle her har født :) Hadde ikke likt å lese sånt på slutten av min egen graviditet, da alle hormoner er i sving :)

Stor klem til dere alle sammen :)
Masse klemmer til dere lille venn! Så bra dere fikk en fin stund. :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Godt å høre at dere hadde hell med været :)
Håper det ble en fin markering/avsluttning for lillejenta ;)
Tenker på dere ofte og lurer veldig på hva som skjedde. Det virker så utenkelig at sånt kan skje når dere hadde kommet så langt som til fødselen og er på sykehuset hvor man skal være "trygg"..
Varme klemmer herfra :)

Selv om vi ikke kjenner hverandre, kun her på et forum, tenker jeg mye på dere og hvordan dere må ha det. Sender mange varme klemmer til dere♡

Vi fikk strålende sol til tross for noen regntunge dager... det passet fint.

Takk for den lille stunden vi fikk med deg vesla vår <3

Tenker masse på deg og har gjort det siden jeg så det første innlegget. Jeg vet at det virkelig ikke hjelper, men du ga styrke på vi hadde en tøff tid på intensivavdelingen rett etter fødsel. Det satte ting i perspektiv ved å tenke på at ikke alle barn kommer ut helt friske, og at hvert eneste barn som lever er et mirakel. <3

<3 varme tanker og klemmer til dere!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp