Begravelse i Moss i dag...

FjerneErna

Forumet er livet
.. for den tvillinggutten som drukna i Vansjø. [:(] Mine tanker går til familien i dag [8|]

Nei,den er ikke det. Den andre gutten har fått komme hjem,men må begynne helt på nytt med å lære seg å gripe,krabbe osv. Tiden vil vise om han får varige skader..

uff ja...signerer den.. sender alle mine varme tanker til familien i dag!

De foreldrene kan ikke ah det enkelt.Sorgen etter å mistet en og gleden av at den ene har kommet seg hjem er nok veldig vanskelig.Sender all den varme, gode tanker og lykke ønsker til den familien

ORIGINAL: Tuja77

De foreldrene kan ikke ah det enkelt.Sorgen etter å mistet en og gleden av at den ene har kommet seg hjem er nok veldig vanskelig.Sender all den varme, gode tanker og lykke ønsker til den familien

Jeg signerer denne!

ORIGINAL: tuppen

Jeg signerer denne!

jeg signerer denne jeg og.
Stakkars folk, håper gutten ikke har fått noe skader [&o]

Alle mine tanker går til den stakkars gutten og hans familie!

huff mine tanker går også til hele familien, håpe den lille gutten ikke får varige men[8|]

ORIGINAL: MinaMor

Alle mine tanker går til den stakkars gutten og hans familie!

signerer den jeg[:(]

[:(][:(][:(]

[:(][:(]

sinerer den

sender varme tanker til familien[:(][&o][:(]

ORIGINAL: *isa*

sender varme tanker til familien[:(][&o][:(]

signerer den

Back
Topp