begge puppene

momy

Elsker forumet
er det flere enn meg som må amme på begge puppene for at hun skal bli fornøyd?
nytter ikke med bare en og ihvertfall ikke bare med høyrepuppen. der er det tydelig mye mindre enn i venstre. [&:][:)]  hvorfor er det sånn tro? ammer jo på annenhver pupp hele tiden. hmm.. rart... 

føler meg ganske som førstegangs når det gjelder dette, for sist gang var det mye i begge hele tiden. så dette er nytt for meg. hjelp! [:)]

Kanskje det er mindre i den ene pga. at det er den andre du begynner med hver gang? Og så blir hun mett før hun har "spist opp" den andre? Her er det sånn, så jeg må bytte litt på, så jeg ikke blir "skjev". 

Gir som regel begge til hver måltid, ellers syns jeg det blir så fort spreng... Går ofte 3-4 timer imellom måltidene, så det blir litt lenge å gå hvis jeg bare skulle gitt den ene. Han er som regel mer sulten etter at jeg har skiftet på ham, så det er rutinen her; først en pupp, bleieskift og så den andre puppen.

Noen ganger så må jeg gi henne fra begge brystene..

Noen ganger må jeg amme Theodor fra begge brystene, men som regel klarer han seg med bare melk fra det ene.

tusen takk for tipsene! [:)] har blitt litt bedre nå,men om hun begynner med høyre side, må hun alltid ha mer fra venstre. at ikke puppene kan være like store da![>:] [;)][:D]

gir som regel fra begge brystene, av og til holder det med et. regner med at det er litt økning på gang.

jeg gir fra begge..tilbyr i hvert fall begge,hehe..men noen ganger holder det med bare 1 altså.

Back
Topp