Beg. bekkenløsning? :/

Zoe.

Foreløpig termin 24.november
Jeg går mye turer og merker nå at jeg begynner å få smerter helt øverst på innsiden av lårene. Hvordan skal jeg forklare det... der lårene starter, på innsiden? Det stråler også litt ut i låret og bittelitt opp mot skambenet. Det er stikking/verking og gjør at jeg får vondt for å gå ordentlig. Kjenner det også om jeg sitter helt stille, verst er det når jeg ikke har bena samlet. Spesielt om jeg hviler etter turen og skal opp å gå igjen etter en stund, da blir jeg litt stiv.
Er 10+4.

Noen som har hatt det sånn?

Er nok bekkenet som krangler med deg! Har det sånn selv når jeg har gjort mye, gått tur osv. Kan også merke det om morran hvis jeg har liggi litt rart om natta.

Uff.. Da får jeg ta meg en tur til fysio etterhvert tenker jeg. Ikke veldig smertefullt nå, men det blir vel mer og mer ubehagelig :(

Høres ut som kranglete bekken, håper det ikke blir verre. Få deg en henvisning til fysio. Så du kan holde det i sjakk. Har selv problemer med låsninger jeg da.
Akkurat som en kniv som stikker inn i ene rumpeballen sånn plutselig.

Har hatt ondt i korsryggen siden sist fredag, og nå også litt i hoftene, så jeg frykter det samme. Det håper jeg virkelig virkelig ikke det er. Men har bestilt meg time hos kiropraktor/fysioterapeut i neste uke. Så hvis det vedvarer så får jeg kanskje svar da.
Men syns det er så rart om jeg skulle få det så tidlig når jeg ikke hadde antydninger i forrige svangerskap Håper det bare er at ting skal gå seg til og at det er noe som går over.

Det er hormonelt betinget, så det kan komme tidlig. Jeg slet med det sist svangerskap, og levde i håpet om at jeg kunne slippe unna denne gangen, men neida de siste dagene har det kommet snikenes på og i kveld kommer jeg knapt opp av sofaen. Håper du får mange gode tips av fysio.

Back
Topp