Befruktning etter SA

CurlyGirl

Glad i forumet
VIP
Bare litt tanker fra meg...
Hadde tidlig SA i desember. Har jo lest at forholdene i kroppen er ekstra gode like etter en SA, så mange blir gravide igjen fort. Og det ble jo jeg også. Denne syklusen hadde vi bare sex en gang før vi ble slått ut av influensa, bronkitt osv. Og dette var på dag 9! Utfra EL-smertene tipper jeg at jeg hadde EL på dag 12. Jeg vet jo at sædcellene kan leve i mange døgn, men jeg har både endometriose og en alder som tilsier at forholdene inne i meg ikke er så supergode... Så at vi skulle lykkes akkurat denne måneden føltes lite sannsynlig. Men veldig fantastisk! :D

I løpet av 48 sykluser jeg har i FF har jeg i 40 sykluser hatt EL på dag 14 eller 15, mens de to gangene jeg har blitt gravid i det siste har jeg hatt tidlig EL begge gangene. Lurer også på om det er tilfeldig :)

Flott at du har blitt gravid på ny etter SA, håper spiren sitter helt til termin! :)

Sniker fra august..
Så gøy at du har fått positiv test [emoji173]️ satser på det går helt til mål denne gang [emoji173]️

Jeg hadde EL 1 dag tidligere den ppen jeg ble gravid, så kanskje det ligger noe i det..?

Back
Topp