Befruktet

Bruker89

Flørter med forumet
10 insiminerte egg 3 ble befruktet, hadde håpet på mer av alle 18 egg som ble tatt ut:). Mn vi håper at de 3 egga forsetter å dele seg fint:D. Hun som ringte mg idag sa at det kunne var at jg fikk spørsmål om å få innsatt 2egg... Trodde de bare gjor det på 3 forsøk. ?

håpe det eg o:D. Å takk:)

Lykke til :) varierer fra klinikk til klinikk om du får mulighet til å sette inn 2, men de fleste steder setter de inn ett på første ferskforsøk detsom man ikke er over 36 tror jeg. Hvor hører du til ?

Haugesund Sykehus:). Mn kansje hu sa det siden det bare hva 3 befrukta egg? Eg får jo Vita det i mårå ved innsetting :))

Jeg fikk bare ut tre egg i sin tid, to befruktet og satt tilbake. Du ser jo hvordan det gikk ;). Skal ikke så mange gode egg til og de tre som er igjen nå har forhåpentligvis virkelig gullstandard. Lykke til videre med innsett i morgen!

Takk;)! ja, håpe det e gode egg<3

Det e mitt første forsøk da:), Mn sjukepleieren som ringte te mg sa at eg kansje fikk spørsmål om innsetting av 2egg:). * håpe på det*

Lykke til!!! :) er bra resultat det! :) får vel ett på frys og då?

Takk for det alle sammen:). Eg får vits det om 40 min når eg time:).

Då hva egge plantet inn i livmora mi<3. 6 egg ble befruktet, mn 5 av egga var ikke gode nok til fryseegg:/. Det var gull egget som hadde delt seg i 4 celler, så me håpe å krysse alt me har for at det går på første forsøk:D!

Kjedelig med ingen på frys, men satser på det er gullegget som er satt inn:) lykke til

Nai, fikk kje valge. Mn det hva nok pga de andre eggå va overmoden :/. Mn me satse på at detta eina egge klare seg;)!

Back
Topp