Been there, done that... !

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
Hei igjen kjære søte oktoberjenter <3
savner å være her inne, men samtidig er det veldig tungt og vanskelig å være her.
Håper alt står bra til med både små og store.

Måtte innom dere igjen å fortelle litt...
Både om nedtur og om opptur...

Mensen igjen... trodde jeg hadde klart å holde meg negativ nok til å ikke bli skuffa
viste jo at kjangsen var liten siden gubben hadde hatt feber, noe som ikke er bra for rumpetrolla.
Men da mensen ble forsinka 3 dager gnagde håpet i bakhue.
Kjøpte en test på ettermiddagen den 3. el var det 4. dagen husker ikke det... men rakk heldigvis ikke ta den å få dobbel nedtur... planen var å ta den en morra el to etter jeg kjøpte den, men samme kveld dukka tanta opp. Måtte bare gjemme meg med de tunge tårene i mørket på soverommet enda vi hadde besøk. sånn begynte altså pp nr 7 etter :angel13Munin

MEN... var vel egentlig ikke den hendelsen jeg hadde tenkt å fortelle dere...
på Lørdag den 23. November var jeg og nål/stikk fobien min (Har skrevet om fobien min her: http://steinilomma.blogspot.no/Tøff-utfordring) i Oslo sammen med ei av mine kusiner og hennes venninne og tok tatovering :smiley-bounce012 Vi var med på "Kalde Poter", en drop-in dag; hvor vi fikk en liten tattoo for 500,- disse pengene gikk direkte til dyrevernbeskyttelsens hjelpesenter. På dette arrangementet tegner ikke tatovørene, men man får velge fra ferdige motiver... fant et motiv jeg likte og spurte på PM på FB om jeg kunne få en liten forandring... Og da dama svarte ja... bestemte jeg meg for å bli med til Oslo å prøve. Og klarte det :hello2 er igrunn både stolt, gla, letta og litt følelsesmessig sår nå i etterkant... men ble en opptur selv om det var masse følelser som kom ut da jeg lå på benken.
Var nok mye pga nerver og mye spenning om det var gjennomførbart på meg som gjore at tanta komm litt seint. Vet å få tattoo og sprøyter/stikk ikke kan sammenliknes., men det er jo nåler involvert.. så var jo spennende for fobi er fobi... å da kan man bli ganske så tullete. Men det dukka ikke opp no angstreaksjon, jeg klarte gjennomføre og fikk meg en LITEN men aldeles vakker minnetattoo :love017
legger v noen bilder, også kan de som vil gå inn å se flere bilder på Minne-bloggen :happy119, det er ikke no "farlig" eller "dødt" i dette innlegget, og på http://steinilomma.blogspot.no/done. hovedsida er det heller ikke no sånt m unntak av et bittelite bilde av en ørliten perfekt fot)
Kalde+Poter+-+min+tattis+-+utgangspunkt.jpg

IMG_6844a.JPG

IMG_6871a.JPG

Så fin den var :-)

Så fin den var:)
Utrolig flott med en slik minnestatoering da, det er jo veldig symbolsk og betydningsfullt<3
Du var også veldig tøff som tørte syns jeg!:)
Jeg er redd for sprøyter:oops:

Tusen takk. har vært ganske stolt etterpå.
og var faktisk som andre fortalte; HELT andeledes enn å få sprøyter og stikk men hue klarte ikke legge fra seg spentheten om det sku komme no reaksjon eller ikke før jeg lå på benken.
Men det som varma ekstra mye var at ho gjore seg ekstra fliid med min nettopp fordi det er en minnetattoo.
Nå har meste av hinna over flassa av, så om noen dager får jeg forhåpentlig vis de hvorden den blir seende ut.

Back
Topp