Beemoo Care elektrisk pumpe

Rog90

Glad i forumet
Noen som har erfaring med denne pumpa? Er tilbudet så godt som dey virker, eller er før prisen latterlig høy?

Har kjøpt den, men ikke fått prøvd den enda. Men har hørt mye positivt om den! Så satser på at den er bra. :)

Har kjøpt den, men ikke fått prøvd den enda. Men har hørt mye positivt om den! Så satser på at den er bra. :)
Så bra :) Aldri hørt om merket før, men det er kanskje jollyroom sitt eget merke? Har hørt flere som har vært positive til den så tror jeg slår til. Er jo mye billigere enn både medela og avent sine elektriske.

Så bra :) Aldri hørt om merket før, men det er kanskje jollyroom sitt eget merke? Har hørt flere som har vært positive til den så tror jeg slår til. Er jo mye billigere enn både medela og avent sine elektriske.
Ja, eller er ihvertfall kun dem som selger den, som jeg har sett. :) gleder meg til å prøve den, må bare føde først. :p

Har hørt mye positivt fra venniner som har den... har både manuell og elektrisk selv men bare prøvd den manuelle og er veldig fornøyd ;)

Back
Topp