Bedsidecrib, moweo vs chicco next2me

Appelsin12

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Januarlykke 2019
Marshmallows 2022
Vi skal få oss bedsidecrib. Står mellom moweo sin og chicco next to me. Er litt prisforskjell på disse to. Men slik jeg kan se er de ganske like. Noen med erfaringer? ☺️

Vi skal få oss bedsidecrib. Står mellom moweo sin og chicco next to me. Er litt prisforskjell på disse to. Men slik jeg kan se er de ganske like. Noen med erfaringer? ☺️

Vi har moweo og den brukes ikke som bedside crib for den er for stor og åpen for at lillesnupp trives i den om natta. Den funker kjempebra på dagtid med babynest i, men siden jeg ikke ønsker å bruke det om natta så bruker vi kurv ved senga heller.

De så jo veldig like ut da :)

Vi hadde Chicco og var veldig fornøyde med den. Brukte den som reiseseng også. Hun vokste ut av den ved 6 mnd ca.

Vi har moweo og har vært veldig fornøyd. Har babynest oppi. Mini elsker babynesten. Størrelsesmessig er den like stor som chicco sin. Hadde mulighet til å låne chicco men så fant jeg moweo på veldig godt tilbud. Slo til, har ikke angret :)

Jeg har chicco, elsker den :) den mye har jo også fått en sånn fin vuggefunksjon som jeg skulle hatt på vår også :)

Hadde chicco, brukte den i 6 mnd. Veldig fornøyd. Kjøpte den på salg for 1500, og solgte den på finn for 1000 etterpå. :)

Hadde chicco. Likte den ikke, den har sinnsykt hard madrass så om man får en baby (som vi hadde) som har en favorittstilling så kan man banne på at de får flatt hode :(
Den må også stroppes fast veldig hardt til senga, fordi den er sinnsykt vinglete

Vi har moweo. Den er lavere enn sengen vår, selv på høyeste hakket, så bedside-funksjonen ble så-som-så.
Madrassen er nokså hard, men frøkna trives godt i den likevel.

Vi hadde chicco og vært veldig fornøyd. Har også brukt den på dagen i stua og synes da der var veldig kjekt med at det var netting på den siden man kan ta bort så kunne vi se inn til babyen både fra sofaen og kjøkkenet. Ser at den nye modellen har fått vugge funksjon og det savnet jeg så skulle gjerne hatt det.

Jeg hadde valgt Chicco, har lyst på den selv. Kan kjøpes billigere brukt da.

Vi ha Chicco og er svært fornøyd! Har også brukt denne som reiseseng når vi er på besøk hos besteforeldre :)

Back
Topp