Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kjøpt oss Chicco Next2Me som me skal ha. Ingen erfaringer med den da, men den virker bra, liker størrelsen og den kan brukes som reiseseng.[emoji1]
Jeg hadde det ikke til nr 1. Men savnet det veldig. Da det var grusomt å måtte ut av sengen for å hente og legge tilbake ved amming. Så da jeg ventet nr 2 kjøpte jeg chicco next2me. Har ikke angret. Den var også fin å ha når vi var på bilferie i sommer. Tok liten plass. Og superlett å slå opp og ned.
Jeg har også denne. Veldig fin, god størrelse og kan brukes som reisesengDa høres det ut som Chicco Next2me er et godt kjøp! Ser den er på tilbud på Babybanden så det passer jo bra. Tusen takk for svar!
Holdt på å bestille chicco next1me igår,men fant ut at vår ikea seng med ramme madrass+overmadrass ble mye høyere..så nå har vi bare sprinkel seng fra ikea hvor vi har skrudd av den ene siden..det virker trygt og stabilt nok..men ville helst hatt en å bruke til reiseseng
Vi har kjøpt Chicco next2me dream, og hørt mye godt om de bedsidecribbene
Hvor høyt over gulvet kan madrassen på den bli? Har ikke klart å finne mål på den.
Prøvde å måle nå, ca. 53cm fra gulvet til øverste delen av madrassen.
Takk.