Bedside crib

Ellie92

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septembertassene 2026
Vi tenker at vi må kjøpe oss en bedside crib. De av dere som har dette, hvilken type har dere? Og hva er lurt å se etter? :)

Vi tenker at vi må kjøpe oss en bedside crib. De av dere som har dette, hvilken type har dere? Og hva er lurt å se etter? :)
Jeg har hatt en på pynt begge gangene :hilarious:
Det jeg vil anbefale er sånn man kan ta siden ned på. Og som kan festes i sengen. Det savnet jeg. Så var ofte redd baby skulle falle mellom fordi den skulle skli litt vekk:dead::hilarious:

Hadde moveo sin bedside til 24 barnet, har ingenting negativt å si om den men har veldig lyst på troll sin denne gangen mest pga utseendet :laughing002

Sebra-sengen hadde vi helt inntil sengen, med en side av, på høyeste innstilling :)
ble like høy som sengen og rullet et sengetøy i mellomrommet. Sto på samme teppe som vår seng, så den skled ikke ut. Men baby ville mye heller ligge i sengen med meg brukte Najell babynest også for å gjøre det litt koseligere (og trygt) for baby.

Til 24 barnet brukte vi den aldri. Ble kun til pynt Dropper det denne gangen og går rett på sprinkelseng og samsoving.

Tenkte å kjøpe sprinkelseng der man kan stille inn bunnen til samme høyde som sengen. Da vil den uansett bli tatt i bruk. Virker fornuftig. Ser det er mange som selger de på Finn :happy:

Tenkte å kjøpe sprinkelseng der man kan stille inn bunnen til samme høyde som sengen. Da vil den uansett bli tatt i bruk. Virker fornuftig. Ser det er mange som selger de på Finn :happy:
Vi fikk for denne løsningen med første barnet vårt, og gjør det samme denne gangen! Veldig grei løsning :happy:

Vi har Stokke mini som utvides til Stokke sleepi :happy: De andre i barselgruppen har også hatt bedsides, og brukt den i ulik grad. Mange endte med samsoving likevel. Vi har konsekvent lagt lille tilbake i sengen sin :Heartred

Jeg har bare brukt den som vugge på dagtid :hilarious:
Vi har en i stoff som kan heises og senkes i begge veier og gynge, vi er veldig fornøyd med den selv om vi ikke fikk bruk for den ved siden av sengen:Heartred

Back
Topp