Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Noen som har erfaring med noen slike, og kan komme med anbefalinger (eller evt "styr unna!!")? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke santFin tråd, da slapp jeg å tenke noe mer på hvilken seng jeg skal kjøpe
![]()
Vi kjøpte en stor skumgummimadrass som vi klippet til (brukte resten av madrassen til en vugge i stuen og til lekegrind). Og så hadde vi en sånn «luftig» overmadrass over fordi hun gulpet så mye.Ja, vi har arvet en chicco etter søsteren min. Ny madrass syns jeg var vanskelig å spore opp den gang, men bestilte en som passet sånn ca. på pinkorblue tror jegfrøkna foretrakk å ligge der, fremfor i vår seng, og det syns jeg var veldig greit og. Veldig fornøyd, og kommer til å bruke den med neste også
![]()
Det var lurt! Takk for tips!Vi kjøpte en stor skumgummimadrass som vi klippet til (brukte resten av madrassen til en vugge i stuen og til lekegrind). Og så hadde vi en sånn «luftig» overmadrass over fordi hun gulpet så mye.
Jeg hadde den til forrige funket helt greit, men jeg fikk en «vugge-baby» som måtte vugges i søvn, så endte opp med å ikke bruke den noe særlig. Han sov i vugge ved siden av sengen vår helt til han ble for tung, og har fortsatt «vugge-bein» på sprinkelsengaHar noen prøvd Yngri sin?![]()