Bedside crib??

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Noen som har erfaring med noen slike, og kan komme med anbefalinger (eller evt "styr unna!!")? :)

• Liker
Reactions: Emi
Sniker fra august.
Vi hadde Chicco next2me med førstemann, og var kjempefornøyd!
Lånt den ut til noen venninner og alle er også veldig happy med den!
Så den bruker vi på nestemann også :)
Den kan man senke ene veggen på, stille i forskjellig høyder i forhold til din seng og den hadde mild vuggefunksjon, helt gull!

Sniker
Jeg hadde en variant ala tiny trolls med sprinkler hos foreldrene mine. Den har veldig smal madrass og var lite lun for baby. Anbefaler aboslutt en som er litt større og bredere, som chicco og lignende :)

Ja, vi har arvet en chicco etter søsteren min. Ny madrass syns jeg var vanskelig å spore opp den gang, men bestilte en som passet sånn ca. på pinkorblue tror jeg :) frøkna foretrakk å ligge der, fremfor i vår seng, og det syns jeg var veldig greit og. Veldig fornøyd, og kommer til å bruke den med neste også :)

Takk for svar, da blir det sikkert en chicco da :p ganske "enstemmig" her :p

Fin tråd, da slapp jeg å tenke noe mer på hvilken seng jeg skal kjøpe:p

• Liker
:bag:Fin tråd, da slapp jeg å tenke noe mer på hvilken seng jeg skal kjøpe:p
Ikke sant :hilarious:
Så ut som om "bedside crib" var en gjenganger i utstyrstråden, så tenkte at , enten hadde flere noen forslag, eller så var det flere som lurte på det samme

• Liker
Ja, vi har arvet en chicco etter søsteren min. Ny madrass syns jeg var vanskelig å spore opp den gang, men bestilte en som passet sånn ca. på pinkorblue tror jeg :) frøkna foretrakk å ligge der, fremfor i vår seng, og det syns jeg var veldig greit og. Veldig fornøyd, og kommer til å bruke den med neste også :)
Vi kjøpte en stor skumgummimadrass som vi klippet til (brukte resten av madrassen til en vugge i stuen og til lekegrind). Og så hadde vi en sånn «luftig» overmadrass over fordi hun gulpet så mye.

• Liker
Reactions: HCS
Vi kjøpte en stor skumgummimadrass som vi klippet til (brukte resten av madrassen til en vugge i stuen og til lekegrind). Og så hadde vi en sånn «luftig» overmadrass over fordi hun gulpet så mye.
Det var lurt! Takk for tips! :)

Har noen prøvd Yngri sin? ☺️
Jeg hadde den til forrige funket helt greit, men jeg fikk en «vugge-baby» som måtte vugges i søvn, så endte opp med å ikke bruke den noe særlig. Han sov i vugge ved siden av sengen vår helt til han ble for tung, og har fortsatt «vugge-bein» på sprinkelsenga ;) (nå er han 1,5 år)

Back
Topp