Bedside crib

Is92

Flørter med forumet
MayDay2021
Noen som har tips? Sett litt på moweo og troll sine modeller, men blir ikke klok på hvilken vi skal gå for:think005

Noen som har tips? Sett litt på moweo og troll sine modeller, men blir ikke klok på hvilken vi skal gå for:think005
Jeg likte veldig godt troll sin Bedside sist. Den er smal og tar derfor ikke opp så mye plass, samt at hjulene kan låses som er nødvendig når vi har en seng det ikke er mulig å feste en Bedside i ☺️ Jeg har lyst på samme igjen, men det er samboer som har fått ansvaret for å anskaffe en Bedside så jeg må nok vente tålmodig på april/mai :sorry:

Jeg har lyst på Troll sin fordi den har hjul, kan justeres i høyden til høye senger og er lang så baby kan bruke den lenge.

Sniker

Har du plass ville jeg gått for sprinkelseng hvor du kan ta av den ene siden. Kom over tipset på forum og vært supergreit å slippe bytte seng når han begynner å bli større. Google det, så finner du nok mye tips.

Han likte ikke når jeg tok på sprinkelsiden igjen og sank bunnen. Kjøpte sengehest, så nå bruker jeg den som bedside med senket bunn.

Vi har også brukt sprinkelseng, tok bort ene siden og satte senga inntil. Nå nekta lille å ligge i den uasnett, men fikk et stort nattbord til alt som trengtes av ammeinnlegg, vannflaske og salver osv :hilarious: Men må innrømme at vi var ekstra glade for at vi ikke hadde brukt penger på en egen bedside i tillegg til sprinkelseng når den ble ubrukt for vår del :)

Jeg lurer også veldig på dette... men så fikk Jeg se denne, som er både bed side og sprinkelseng så man slipper å bytte etter 6 mnd... så vurderer denne... noen erfaringer?
https://www.rudo.no/products/treppy-babyseng-dreamy-plus-2

Vi har kjøpt en lignende brukt nå: https://www.barnashus.no/troll/lux-sprinkelseng-med-dropside-white. Har ikke testet den i bruk men det virker jo veldig grei å bruke til bedside. De vi kjøpte den fra hadde gjort det :happy:

Vi brukte Chicco next2me sin sist og var veldig fornøyde med den. Fordelen med den er at den er lett å bruke som reiseseng i tillegg til at den kan vugges litt (med mindre den er stramt fastmontert i voksensengen). Når det er sagt så kan man jo feste vuggeknotter på sprinkelsenger og :)

Bare husk at om du setter en vanlig sprinkelseng inntil din seng så blir det forferdelig langt ned til fotenden for deg når du skal ut av senga.
Vi har babybay bedsidecrib og jeg sliter allerede med den lengden. Den havner midt i «slenge bena ut av senga-sonen» min :hilarious:
Men sånn bortsett fra det så er bedsidecrib helt genialt :)

Back
Topp