Bedside crib

Millemø

Andre møte med forumet
Hei
Noen som har noen anbefalinger for bedside crib?
Jeg ønsker meg en på hjul som har en langside som enkelt kan tas opp og ned mens barnet ligger i den

Med mellomste hadde jeg Carena Väddö i grå. Veldig fornøyd, enkel å ta opp og ned og har hjul. Men, eneste er at den har jo harde sider som en sprinkelseng, og uten sengekant syns jeg kantene ble så harde. Så denne gangen skal jeg ha en av disse myke a la Moweo/Chicco Next2Me.

Har solgt den forrige fordi vi ikke planla for flere unger, og får låne denne andre av ei venninne :)

Vi har next2me, og har ikke noe å utsette på den. Det er ikke perfekt høyde med vår seng, men alle senger har jo litt ulik høyde.

Har kjøpt Troll bedside crib ☺️ Fikk den anbefalt av flere venner og fant den billig og i veldig fin stand brukt.

Vi brukte troll bedsidecrib med eldste, og har kjøpt en brukt på Finn nå! Var så fornøyd med den. Den er like stabil som en vanlig seng, kan trilles rundt på hjel(dersom det velger den med), man kan enkelt ta ene siden opp og ned bare ved å trykke inn en liten knapp (veldig enkelt i forhold til mange) og det er lett å dra den opp igjen om natta. I tillegg kan den justeres enkelt i høyden for å tilpasse deres seng, samt låse hjulene:happy: Super fornøyd med vår og anbefaler denne!

Back
Topp