Bedside crib

tingeling1990

Glad i forumet
Da vi fikk første barnet hadde vi sprinkelseng ved siden av vår seng, hvor jeg måtte reise meg opp å løfte opp babyen for å amme. Jeg hadde store smerter i ryggen og slet flere ganger med å løfte henne opp. Derfor har vi denne gangen vurdert sterkt bedside crib. Tror ikke jeg kommer meg igjennom de ryggsmertene en gang til.

Jeg leser meg blind på alle mulige varianter. Noen som har erfaring? Ønsker en som jeg kan ha helt inntil sengen, festet fast i sengen vår. Slik at jeg på en måte "samsover" men babyen får ligge på sin egen del.

Har en fra jly dream, kjøpt (knapt) brukt til første. Føles trygt å legge babyen borti der men fremdeles nært på natta..! Og vil nok bli mer brukt nå med andremann, første ble som oftest liggende på den siden av meg der hun diet sist. Men med en treåring som ofte kommer opp i vår seng ila natten blir det nok prioritert å flytte lillebroren bort i sin egen avdeling.

Har en Chicco Next to me. Veldig fornøyd, stroppet fast til vår seng, kan også heves i hodeenden. Brukte den til forrige var ca 6-7 mnd, og den kommer frem nå når nr 2 kommer :joyful:

Nokon som veit om sprinkelseng kan brukast på same måte om ein har plass? Altså å legga ned eine sida, og ha senga ståande inntil egen seng, madrass i madrass som med bedside?

Nokon som veit om sprinkelseng kan brukast på same måte om ein har plass? Altså å legga ned eine sida, og ha senga ståande inntil egen seng, madrass i madrass som med bedside?

Jeg har hørt at flere har brukt sprinkelseng slik. Produsent av senga garanterer vel ikke for sikkerhet når en side fjernes, da alle fire sidene er med på å bære gulvet. Så det blir vel opp til hver enkelt å vurdere sin situasjon tenker jeg...

Vi har denne fra Moweo. Kjøpt på jollyroom.no i 2018 til frøkena født i 2019. Helt supert å ha en slik når man har baby :dummy1:

Back
Topp