Bedside crib

Vi har vært veldig fornøyd med Troll bedside crib. Eneste minuset er at du trenger et par tvinger for å feste den godt til foreldresengen, med mindre du kan kile den mellom sengen og veggen. Ellers er den helt topp syns jeg.

Vi har vært veldig fornøyd med Troll bedside crib. Eneste minuset er at du trenger et par tvinger for å feste den godt til foreldresengen, med mindre du kan kile den mellom sengen og veggen. Ellers er den helt topp syns jeg.

Så bra :) Så at den kom godt ut på en test! Og jeg fant en på Finn i nærheten til en grei pris, så da blir det nok den! :D Skal nok finne en måte å feste den til senga på, evt mot veggen som du sier er jo en løsning :)

Vi har også Troll og skal bruke den til vårt andre barn nå. Den har vært utlånt et par ganger, så det blir det fjerde barnet som bruker den og den er fortsatt like fin. Har tatt av hjulene denne gangen ettersom den blir stående fast på soverommet og vi skal finne en måte å feste den godt til senga. Med vårt første, trillet vi den inni stua på dagtid. Fornøyd med den

Back
Topp