Bedside Crib

Snart2barnsmor<3

Blir kjent med forumet
Junilykke 2020 ♡
Hei :love7

Skal dere ha bedside Crib?

Jeg synes samsoving er kjempeskummelt (Bare personlig, ikke noe mot andre som gjør det, men jeg er ikke trygg på det med meg selv):love2
Men da tenker jeg at bedside crib blir litt tryggere for min del?
Eller hva syns dere?

Har dere noen forslag til gode bedside crib?:):Heartbigred

Vi har den fra Troll :)

Samsovet med begge mine av og på i flere år igrunn, men tenkte det kunne være ok å prøve i starten denne gangen for å få litt bedre plass i sengen bare. For det er armer og bein alle veier på disse små, så mest for min egen søvns del jeg tenkte teste.

Og brukes den ikke til det den er tenkt til, å skyve barnet over i" så er det en fin liten barneseng ihvert fall med siden oppe slik at vi slipper å presse den digre inn på soverommet vårt til de ganger han ikke skal sove i senga vår. Så tenker det uansett er et fint kjøp. (flust med nesten ubrukte slike på finn.no da de brukes så kort, så koster ikke stort :)
257860_48902.jpg

Vi hadde Moveo med forrige - tenker å prøve å få den tilbake fra broren min innen neste er her :p

Hei :love7

Skal dere ha bedside Crib?

Jeg synes samsoving er kjempeskummelt (Bare personlig, ikke noe mot andre som gjør det, men jeg er ikke trygg på det med meg selv):love2
Men da tenker jeg at bedside crib blir litt tryggere for min del?
Eller hva syns dere?

Har dere noen forslag til gode bedside crib?:):Heartbigred

Hei, er veldig enig med deg.
Jeg har en plan om å kjøpe bedsidecrip til baby som kommer i slutten av april/ begynnelsen av mai.
Værtfall etter han første mi fikk så hadde vi kun samsoving med at han lå oppi en babynest. Var skummelt men gikk greit. ❤ men føler det er tryggest kansje med en egen seng til neste. Nydelig om neste baby kan bli vant med å sove i egen seng fra starten av, selv om det er ved sia vår seng. Men tror kansje det blir lettere å fløtte senga inn på eget rom med tiden. ( LOV Å HÅPE ,hehe særlig etter slite vi har enda med guttungen på 18mnd) hehehe ❤❤

Har brukt Bedside crib til begge ungene og likt den veldig godt. Ungene har ikke sovet i den men jeg har likt å forlenge foreldresengen med Bedside crib slik at babyen kan sove ut mot kanten på min side uten å falle i gulvet eller å bli rullet over. Tar den i bruk igjen nå til nr 3.

Her gjør vi det så enkelt at vi tar av ene "langveggen" til sprinkelsenga og har den inntil vår som en bedside crib :) Skrur sprinkelsenga fast i veggen så den ikke flytter på seg.

Vi skal ha bedside crib, bestemt oss for den ene fra Troll:happy: Tror ikke jeg klarer å slappe av og få søvn etc om vi samsover, så for oss vil det være det beste.

Vi har kjøpt en bedside crib denne gangen, har ikke hatt det til de andre to, så er spent på om det gjør nettene lettere eller ikke...

Jeg har bedsidecrib fra troll. Og det var for meg et helvete etter keisersnitt. Fordi man kommer jo ikke ut av sin egen seng på vanlig måte, så man må krabbe ut ved fotenden. Og det er ikke gøy nyoperert

Så vi dro opp lemmen på senga og brukte den som en vanlig seng. Det er fortsatt kjekk fordi den er så liten og har hjul

Her gjør vi det så enkelt at vi tar av ene "langveggen" til sprinkelsenga og har den inntil vår som en bedside crib :) Skrur sprinkelsenga fast i veggen så den ikke flytter på seg.

Vi gjorde også det.
Eller, dvs. vi startet med bedside crib først, men ungen var så tidlig ute motorisk, at den kjapt ble bytta ut med sprinkelseng som vi festet fast til sengen vår ved hjelp av jekkestropper. Vi turte rett og slett ikke å ha henne i bedside criben lenger. Denne gangen hadde vi egentlig tenkt å gå rett på sprinkelseng, men så fikk jeg tilbud om en gratis bedside crib i dag faktisk, så da blir det det først. Er samme som den @Leiia har.

Vi skal ha det denne gangen - senga vår er allerede full med en2-åring og en 4-åring, så tenkte den kunne være grei mtp amming.

Back
Topp