Bedside crib

Perleonske_94

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Marsboere 2020
Septemberlykke 2024
Hvilken bedside crib vil dere anbefale?

Tenker noe lignenede chicco next2me da de er litt bredere enn troll. Og de fleste kan brukes som reiseseng.
 
Veldig fornøyd med chicco sin.
Brukte den ca 9mnd med forrige såvidt jeg husker.

den med vuggefunksjon kom rett før og var ikke på tilbud, men har vært et par ganger jeg har tenkt jeg har savnet den
 
Sist brukte vi chicco next to me i 5,5 mnd. Etter det så var vår frøken for mobil til å ligge i den
 
Vi har vurdert Snuzpod 3. Noen som har erfaring med den? Er den mye mindre enn feks Chicco?
 
Vi har troll bedside crib :)
 
her skal vi kjøpe dne samme som du tenker. det er pga sengen vår har en kant, og det er kun denne sengen som kommer helt inntil. tenker dne er helt gull som reiseseng også om vi skal bort et sted :)absolutt ikke den fineste i mine øyne, men veldig praktisk :)
 
her skal vi kjøpe dne samme som du tenker. det er pga sengen vår har en kant, og det er kun denne sengen som kommer helt inntil. tenker dne er helt gull som reiseseng også om vi skal bort et sted :)absolutt ikke den fineste i mine øyne, men veldig praktisk :)

Etter å ha målt plassen på rommet ser det ut som vi ender opp med en ikea sprinkelseng løsning flere har tipset om i andre innlegg om senger :)
 
Vi har troll sin. Men baby havna med i senga vår uansett, så nå har vi bare fordi vi har fra nr 2. Hadde ikke kjøpt bedsidecrib om jeg skulle valgt på ny. :)
 
Vi har troll bedside crib og vi er veldig fornøyd med den. Vi bor i leilighet så forrige gang bare trillet jeg den ut på stua til dagsoving :happy:
 
Back
Topp