Bedside crib

Jeg kan vel ikke anbefale siden jeg ikke har brukt den ennå, men mene venninner som var mamma fra før av kjøpte chicco next2me bedside crib til meg i gave. Den virker veldig fin som kan justeres i alle høyder og festes til sengen. Og kan bli en vugge. Og ene siden kan vippes ned.

Har bare prøvd en type, men var veldig glad i den
Chicco next2me
Eneste er at det kanskje hadde vært kjekt med den som kan vugges...
Brukte til 9 mnd her, avhenger av barnet

Vi hadde, men den ble mest brukt til å samle klær i. Men skal bruke den mer denne gangen :) troll sin fra jollyroom hadde vi og den var veldig god

Har bare prøvd en type, men var veldig glad i den
Chicco next2me
Eneste er at det kanskje hadde vært kjekt med den som kan vugges...
Brukte til 9 mnd her, avhenger av barnet
Kan ikke din vugges? Det kan min sånn. En presse på hver side av bena så blir den en vugge. :)

Kan ikke din vugges? Det kan min sånn. En presse på hver side av bena så blir den en vugge. :)
De kom med en ny variant som har vuggefunksjon er den jeg tenker på kunne vært kjekk.
Fikk rugga på vår så det gikk greit, men har den originale. Fikk et veldig godt tilbud på den mens den nye ikke kom på tilbud før senere

Hadde chicco next2me sist nå, brukte den endel. Men solgte den for trodde jeg var ferdig med Kids.
Så nå har jeg kjøpt en moseskurv med stativ. Og så tenker jeg en leanderseng. Men blir nok mest samsoving..

Men med bedside crib, har det ikke samme effekt å bare ta den vanlige sprinkelsenga inntil voksensenga?:)

Men med bedside crib, har det ikke samme effekt å bare ta den vanlige sprinkelsenga inntil voksensenga?:)
Jo mange som har det, men bedside crib kan man få justerbar i høyde med senga så man slipper å løfte og man kan ta ned siden mot senga så det er lett liggende å ta babyen ut når man skal gi pupp. Men ja venninnen min bruker en vanlig vugge og det funker det. ;)

Da har jeg nettopp kjøpt en Troll bedside crib med ny madrass på finn :) For bare 500 kr :happy:

Vi hadde det til storebror, den var gull verdt!! Skal bruke den til denne babyen også:)

Edit; vi har JLY dream bedside crib.

Vi har vanlig sprinkelseng og kommer til å kjøre det, tett inntil min seng. Enkelt og greit.

Vi har kjøpt en vanlig sprinkelseng fra Troll, samt en moseskurv med gyngestativ/understell. Skulle gjerne hatt en mer praktisk og mindre bedside crib, men dette funker vel helt ok. Det avgjørende for oss var at sprinkelsengen vokser mer med barnet.

Det eksisterer en kurv i min familie, den ble brukt av min morfar og hans søsken for snart hundre år siden, og alle morfars barn og barnebarn, og nå oldebarn har ligget i den. Så vi kommer nok til å bruke den nå også, men da tror jeg vi kjøper ny madrass (det gjorde vi ikke sist). Forrige gang syntes jeg bedside crib virka unødvendig, men denne gangen er jeg egentlig litt frista. Men jeg har bittesmå pupper, så jeg vet et jeg ikke får til liggende amming før babyen har blitt skikkelig god på å få sugetak på egenhånd. Jeg ammer egentlig best i stol, og da må man jo uansett ut av senga, så da forsvinner kanskje noe av poenget med bedside crib..?

Back
Topp