Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei dere,
Jeg vurderer om jeg skal kjøpe bedside crib, men vil gjerne ha erfaringer?
Hvor stort er behovet?
Vi kjøpte chicco next2me, kan brukes som reiseseng også. Gutten er fortsatt i magen så har ikke testa, men ikke hørt negative erfaringer fra noen, utelukkende positive. Chiccoen ser jeg at selges brukte til ganske nære tilbudsprisene på nett og jeg har aldri rukket å kjøpe de fordi de blir fort solgt, så er ingen problem å få solgt den igjen.
Vi har ikke plass til sprinkelseng på soverommet da, men tror jeg hadde kjøpt bedside som kan flyttes med meg ut i stua uansett faktisk![]()
Jeg har den og syns den er fantastisk å bruke. Han sover veldig godt i den og jeg sybs det er veldig greit å ta han ut å amme i løp av natten. Beste kjøpet jeg har gjort av barneutstyr til nå.Vi kjøpte chicco next2me, kan brukes som reiseseng også. Gutten er fortsatt i magen så har ikke testa, men ikke hørt negative erfaringer fra noen, utelukkende positive. Chiccoen ser jeg at selges brukte til ganske nære tilbudsprisene på nett og jeg har aldri rukket å kjøpe de fordi de blir fort solgt, så er ingen problem å få solgt den igjen.
Vi har ikke plass til sprinkelseng på soverommet da, men tror jeg hadde kjøpt bedside som kan flyttes med meg ut i stua uansett faktisk![]()