Bedside crib?

Toto

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Jeg har veldig lyst på dette,men er jo en jungel der ute. Noen som har anbefalinger?

Jeg ønsker meg chicco next2me. Fant ut at den var veldig grei å ha som evt reiseseng også. Og denne følger det madrass med, det gjorde det ikke de de andre jeg leste om så de havna rundt samme pris :)

Jeg ønsker meg chicco next2me. Fant ut at den var veldig grei å ha som evt reiseseng også. Og denne følger det madrass med, det gjorde det ikke de de andre jeg leste om så de havna rundt samme pris :)
Det er er kjempepluss at den kan has med som reiseseng. Har kikket på den, ser veldig grei ut

Jeg kjøpte en hvit fra jollyroom, den billigste. Betalte ca 1000 kr. Men er uten madrass ja.

Jeg ønsker meg også en bedside crib. Hvertfall i utgangspunktet. Men nå som vi venter to vet jeg ikke helt hva som er mest praktisk [emoji85]

Har en vanlig sprinkelseng som jeg kan ta av ene siden på og setter inn til min seng [emoji5]️ måtte ha ei bok under hvert ben, for Sprinkelsenga vart akkurat litt lavere enn min seng [emoji6]

Har en vanlig sprinkelseng som jeg kan ta av ene siden på og setter inn til min seng [emoji5]️ måtte ha ei bok under hvert ben, for Sprinkelsenga vart akkurat litt lavere enn min seng [emoji6]
Lurt [emoji4]

Er super fornøyd med Chicago next2me. Savnet den med nr 1. Brukte den nå når vi var på ferie også som reiseseng til nr 2 da var han 7 mnd. Det står de kan bruke den til de setter seg opp. Så teknisk sett kunne han nok brukt den ennå (8 mnd). Men den er ikke egnet for nr 1 på snart 3 å klatre på, og ligge i da den er litt ustødig. Så da han flyttet inn på hennes rom fikk han sprinkelseng.

Noen som har tips til en bed side crib som passer til kontinentalsenger? Har en seng som er 180 bred med hele madrasser (ikke delt slik at det går å trekke festet rundt én av madrassene). I tillegg er sengen ganske høy, så f.eks. Chicco sin blir ikke høy nok.

Noen som har tips til en bed side crib som passer til kontinentalsenger? Har en seng som er 180 bred med hele madrasser (ikke delt slik at det går å trekke festet rundt én av madrassene). I tillegg er sengen ganske høy, så f.eks. Chicco sin blir ikke høy nok.
Lurer på det samme! Vår seng er hvertfall 80-90 høy, så tror ikke noen kommer til å passe i høyden..

Jeg har Chicco og festene går rundt madrassen på 180 cm. Hvor høy er sengen da? På vår seng er det ca 5 cm ned til criben når den står på max.

Back
Topp