Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er er kjempepluss at den kan has med som reiseseng. Har kikket på den, ser veldig grei utJeg ønsker meg chicco next2me. Fant ut at den var veldig grei å ha som evt reiseseng også. Og denne følger det madrass med, det gjorde det ikke de de andre jeg leste om så de havna rundt samme pris
Hehe, håper du fåt noen gode tips fra folk med erfaringer [emoji4]Jeg ønsker meg også en bedside crib. Hvertfall i utgangspunktet. Men nå som vi venter to vet jeg ikke helt hva som er mest praktisk [emoji85]
Lurt [emoji4]Har en vanlig sprinkelseng som jeg kan ta av ene siden på og setter inn til min seng [emoji5]️ måtte ha ei bok under hvert ben, for Sprinkelsenga vart akkurat litt lavere enn min seng [emoji6]
Har en knapp på den jeg også nåSkal ha en chicco next2me selv. Har falt helt for den
Det har jeg faktisk lurt på, hvor lenge kan man bruke de?Har chicco next2me. Veldig fornøyd med den, brukte den ganske lenge forrige gang.
Ikke dumt!ser at Chocco er på tilbud hos Babybanden nå
Lurer på det samme! Vår seng er hvertfall 80-90 høy, så tror ikke noen kommer til å passe i høyden..Noen som har tips til en bed side crib som passer til kontinentalsenger? Har en seng som er 180 bred med hele madrasser (ikke delt slik at det går å trekke festet rundt én av madrassene). I tillegg er sengen ganske høy, så f.eks. Chicco sin blir ikke høy nok.
Jeg har Chicco og festene går rundt madrassen på 180 cm. Hvor høy er sengen da? På vår seng er det ca 5 cm ned til criben når den står på max.Noen som har tips til en bed side crib som passer til kontinentalsenger? Har en seng som er 180 bred med hele madrasser (ikke delt slik at det går å trekke festet rundt én av madrassene). I tillegg er sengen ganske høy, så f.eks. Chicco sin blir ikke høy nok.
Jeg har Chicco og festene går rundt madrassen på 180 cm. Hvor høy er sengen da? På vår seng er det ca 5 cm ned til criben når den står på max.
Vår var ca 60 så da blir den nok litt lav, om du ikke setter den på en platform av et eller annet slag.Litt over 70 cm. Chicco blir vel maks 58 cm?