Bedside crib?

HaRemamma

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Har sprinkelseng, men ingen mulighet for å senke kant eller heve bunnen. Så ser på chicco next2me, for å bruke i starten. Noen som har kjøpt? Eller prøvd dette på tidligere barn. Bortkasta peng? Elle genialt :)
 
Har sprinkelseng, men ingen mulighet for å senke kant eller heve bunnen. Så ser på chicco next2me, for å bruke i starten. Noen som har kjøpt? Eller prøvd dette på tidligere barn. Bortkasta peng? Elle genialt :)

Har kjøpt en sånn troll bedside crib, vet ikke om det er lurt eller ikke da dette er mitt første barn :P
 
Har også kjøpt bedside crib men vet heller ikke om det er et godt kjøp [emoji28][emoji5] kan sette på 4. Siden hvis ikke og da fungerer den som en vanlig seng [emoji106]
 
Jeg har kjøpt en sånn vugge fra Stokke som jeg tenkte og bruke på vårt soverom den første tiden :-)
 
Vi har forresten ikke, har Leandervugge som jeg skal flytte med meg litt rundt har jeg tenkt. Hadde det ikke vært for den hadde jeg og nok vurdert en mindre soveplass til å begynne med..
 
De jeg kjenner som har en bedside crib er veldig fornøyd med å ha en sånn og ville ikke ha vært foruten. Så vi har selv kjøpt en sånn en i tillegg til sprinkelseng på barnerommet :shy:
 
Vi har kjøpt Chicco next2me brukt. Alle jeg har vært i kontakt med som har hatt den sier den er helt genial, så håper den er like genial som folk sier :) Den ser iallfall veldig grei ut uten at vi har prøvd den.
 
Har 3 barn fra tidligere og har hatt sprinkelsengen ved siden av sengen som har fungert helt fint. Kommer til å ha det samme nå og :)
 
Jeg var sjeleglad for at jeg kjøpte bedside crib til første. Brukte den til hun var ca 5 mnd. Så det blir nok brukt nå også [emoji4]
 
Sniker fra Desember. Mitt første barn så ingen erfaring, men vi har kjøpt brukt. Siden det er til bruk i en kort periode bare. Har ikke så god plass på vårt rom så ikke plass til sprinkelseng. Og siden det er hjul på kan den flyttes rundt ved behov i starten.
 
Bestilte en chicco next 2 me på jollyroom i går. :) Har bare hørt bra ting om den.
 
Takk for svar! Bestemt meg for å se om jeg finner en brukt chicco next2me på finn :D
 
Back
Topp