Bedside crib

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Dere med bedside crib. Hvordan fester dere den til senga? Vi har rammemadrass og en base rundt som går tett med gulvet, redd det ikke går å feste den?

Vi tenkte jekkestropper rundt hele eller evt rundt beina og inn under rammen på rammemadrassen. Kan evt skru fast nederst med to små vinkler :)

Vi har "Spent den" mot veggen som senga står ganske nærme inntil.. Lagt to planker på gulvet og saget til lengden :)

Vi skrudde fast beina på babysenga til sokkelen på senga vår. Brukte sånne bøybare metallbånd med hull, om du skjønner hva jeg mener? Gjorde at vi måtte ha senga stående litt lenger ned enn hodeenden. Men det var ikke noe problem :)

Vi satte bedside crib inn mot veggen, og vår seng inntil =)

Har den i bein ? Vår har bein med låsbare hjul.så den står sånn inntil senga.

Jeg har ikke enda, men jeg vurderer, etter en veldig urolig natt med lillebror :P Nå gikk det veldig fint i natt, så jeg håper den trenden fortsetter.

Jeg har ikke enda, men jeg vurderer, etter en veldig urolig natt med lillebror :P Nå gikk det veldig fint i natt, så jeg håper den trenden fortsetter.
Går jo an å ta vekk ene siden på en sånn vanlig babyseng også :)

Går jo an å ta vekk ene siden på en sånn vanlig babyseng også :)
Ikke på den vi har :/ Storesøster bruker den enda, og planen er at når lillebror skal over i sprinkelseng så skal hun få juniorseng.

Back
Topp