SupremeOne
Elsker forumet
Plutselig så har jeg dårlig tid dahehe
Skal jo til spania i morgen 10 dager og
Men jeg er igang ihvertfall, så du får nok et bilde etterhvert![]()
Åh, er det i morgen du reiser ja? Tipper du gleder deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Plutselig så har jeg dårlig tid dahehe
Skal jo til spania i morgen 10 dager og
Men jeg er igang ihvertfall, så du får nok et bilde etterhvert![]()
Eh...vet ikke hvordan den snek seg inn...drar ikke før 27.Åh, er det i morgen du reiser ja? Tipper du gleder deg?blir sikkert deilig! Skulle gjerne hatt en tur til allerede nå jeg! Haha. Gleder meg til å se
fått bestemt designet helt nå?
Eh...vet ikke hvordan den snek seg inn...drar ikke før 27.haha
Designet blir ikke veldig spennende![]()
Var nemlig det jeg trodde - at du skulle dra i slutten av mndhaha.
Tipper jeg blir dømisunnelig på den uansett! Er så kult med hjemmelaget![]()
Ønsketenkning kanskje? Haha
Sikker på at din også blir kjempefin da. Blir jo hjemmelaget den og
Tenkte keg skulle fortsette med sinkingen i dag, så får vi se hvor langt jeg kommer.
Mannen ble oppgitt da jeg sa jeg skulle gjørr det uten skruer. Det tar jo så mye lengre tid, men det holder i mange flere år ogsåhar et par ting jeg lagde på skolen for 15 år siden som ikke ser brukt ut omtrent, så jeg syns nå det er verdt å legge litt arbeid i det. Også kan det jo gå i arv, uten å bli hengslete
![]()
Ja, også ser det jo mye bedre ut uten skruer her og der!viktig at det ikke blir ustødig og hengslete, så jeg ville nok gått for din metode - om jeg hadde kunnet det
Joda, den blir nok grei den og. Blir jo stolt av den når det er samboer som lager den <3 han er så engasjert og flink med alt som har med baby å gjøre, så tipper han selv også blir stolt av å kunne legge babyen sin i en seng han Selv har laget
![]()
Be ham sende litt av det engasjementet over til min dahehe