Bedside Crib

Plutselig så har jeg dårlig tid da:o hehe
Skal jo til spania i morgen 10 dager og;)
Men jeg er igang ihvertfall, så du får nok et bilde etterhvert;)

Åh, er det i morgen du reiser ja? Tipper du gleder deg? :) blir sikkert deilig! Skulle gjerne hatt en tur til allerede nå jeg! Haha. Gleder meg til å se :D fått bestemt designet helt nå?

Åh, er det i morgen du reiser ja? Tipper du gleder deg? :) blir sikkert deilig! Skulle gjerne hatt en tur til allerede nå jeg! Haha. Gleder meg til å se :D fått bestemt designet helt nå?
Eh...vet ikke hvordan den snek seg inn...drar ikke før 27.;) haha

Designet blir ikke veldig spennende:p

Var nemlig det jeg trodde - at du skulle dra i slutten av mnd :p haha.

Tipper jeg blir dømisunnelig på den uansett! Er så kult med hjemmelaget :D

Ønsketenkning kanskje? Haha

Sikker på at din også blir kjempefin da. Blir jo hjemmelaget den og;)
Tenkte keg skulle fortsette med sinkingen i dag, så får vi se hvor langt jeg kommer.
Mannen ble oppgitt da jeg sa jeg skulle gjørr det uten skruer. Det tar jo så mye lengre tid, men det holder i mange flere år også:) har et par ting jeg lagde på skolen for 15 år siden som ikke ser brukt ut omtrent, så jeg syns nå det er verdt å legge litt arbeid i det. Også kan det jo gå i arv, uten å bli hengslete:)

Ønsketenkning kanskje? Haha

Sikker på at din også blir kjempefin da. Blir jo hjemmelaget den og;)
Tenkte keg skulle fortsette med sinkingen i dag, så får vi se hvor langt jeg kommer.
Mannen ble oppgitt da jeg sa jeg skulle gjørr det uten skruer. Det tar jo så mye lengre tid, men det holder i mange flere år også:) har et par ting jeg lagde på skolen for 15 år siden som ikke ser brukt ut omtrent, så jeg syns nå det er verdt å legge litt arbeid i det. Også kan det jo gå i arv, uten å bli hengslete:)

Ja, også ser det jo mye bedre ut uten skruer her og der! :) viktig at det ikke blir ustødig og hengslete, så jeg ville nok gått for din metode - om jeg hadde kunnet det :D Joda, den blir nok grei den og. Blir jo stolt av den når det er samboer som lager den <3 han er så engasjert og flink med alt som har med baby å gjøre, så tipper han selv også blir stolt av å kunne legge babyen sin i en seng han Selv har laget :D

Ja, også ser det jo mye bedre ut uten skruer her og der! :) viktig at det ikke blir ustødig og hengslete, så jeg ville nok gått for din metode - om jeg hadde kunnet det :D Joda, den blir nok grei den og. Blir jo stolt av den når det er samboer som lager den <3 han er så engasjert og flink med alt som har med baby å gjøre, så tipper han selv også blir stolt av å kunne legge babyen sin i en seng han Selv har laget :D

Be ham sende litt av det engasjementet over til min da:o hehe

Be ham sende litt av det engasjementet over til min da:o hehe

Haha. Skal prøve å få han til å dele med seg :p nå har vi akkurat vært på Rimi og hentet en pakke, han har handlet guns'n'roses bodyer til babyen. Er svarte med logoen, og teksten: sweet child o'mine :p haha. Han er bare herlig!

Hei,

Har noen av dere erfaring med Chicco next2me bedside crib? Synes den ser veldig praktisk ut, men er usikker på størrelsen.

På nettet står det at den er 69 cm bred. Vi har bare 60 cm fra madrassen vår til veggen. Trenger selve kurven så mye som 69 cm, eller er det kanskje understellet (som vil stikke litt under senga) som er 69 cm?

Hvis noen har en slik stående, hadde vi satt stor pris på å få vite hvor mye plass den tar fra madrasskanten og ut...

Back
Topp