Bedside crib

MiaDenPia

Elsker forumet
Noen andre som vurderer eller har/skal ha bedside crib til småen, som har ide om hvor man kan få tak i passende sengekant evnt tips til alternativer

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Jeg har bare sprinkelsenga stående inntil min egen seng jeg. kan jo ta av ene siden på den. Forrige gang var soverommet sånn at sprinkelsenga ble stående i klem, så jeg slapp å feste den. Denne gangen må jeg nok skru i sokkelen.. Bruker nok babynest oppi. Jeg hadde tenkt til å kjøpe DryKid ammemadrass, men babynest gjør vel samme nytta?

Babynest var heller ingen dum ide, vurdert sånn sengekant til vugge, også bare klippe av som ble foreslått over her men må nok ta babynesten i nærmere ettersyn

Jeg har kjøpt en vanlig vuggekant og klippet av den ene langsiden. det fungerte supert :)
Hvor handla du vuggekant? Har sjekket nettsiden til butikkene jeg har her hjemme men ikke funnet noe ennåv, babyshop, barnashus og babycare

Noen andre som vurderer eller har/skal ha bedside crib til småen, som har ide om hvor man kan få tak i passende sengekant evnt tips til alternativer

Jeg kjøpt bedside seng Troll fra finn.no, og den passer til alle seng høydet. :-)

Jeg kjøpte på en lokal babycare butikk. Den er av merket rosalinde. Den kom i rosa, blått, hvit og beige, mener den kostet rundt 4-500 kroner.

Fant en på nett i går , egentlig til vygge da men, som jeg bestilte, på den der jollyrom no, men den var bare hvit, men bare for å ha en begynnelse liksom..
Skal sjekke ut babycare og ikea , kunne tenkt meg en som var litt mindre nøytral

Jeg knyter kanten på innsiden på tre sider, og bretter den resterende kanten på yttersiden på en av sidene. Ble bra det, og kan fremdeles brukes når jeg setter på kanten til bedsiden igjen.

Funnet noe smart sengekant løsning til den?

Jeg har Ikea sin sengakant og jeg brettet det på sidene, det ble bra. brukt sengekanten bare på det 3 sider og ikke på den som fester til voksene senga :-)

Back
Topp