Bedside crib,vugge eller sprinkelseng?

Jeg tror det blir bedside crib på oss, også over i sprinkelseng etterhvert :) Kurv/vugge i stua :)

Har veldig lyst på bedside crib, men er så usikker på om jeg vil bruke penger på det. Har sprinkelsen og vugge fra før, så trenger i bunn og grunn ikke flere senger :p

Vi har bestemt oss for å ha edside crib denne gangen. Savnet det skikkelig sist :)

Bedside crib definitivt!! Krybbe trengte jeg ikke, brukte babyrede i sofaen til å legge han ned.

Kjøpte bedside crib til engleprinsessa vår. Håper vi får bruk for den denne gangen :Heartred Så går vi vel over til sprinkelseng

Det blir nok sprinkelseng på vårt rom, og vugge i stua :)

Bedside crib. Får nok arve hos søstra mi :) babynest i stua, som også arves :)

Kommer til å samsove, slik vi gjorde med storesøster. :) Brukte ikke sprinkelsengen til annet enn oppbevaring frem til i sommer, da var hun ca. 20 mnd. :) Nå står den inntil vår og hun kommer som regel over og legger seg under dyna mi i løpet av natten. Er så kos! ❤

Skal ha leandervugge i stua, litt usikker hva vi skal ha på soverommet. Sist samsov hun hele natten til hun var 3 mnd. Fra hun var 3 mnd ble hun lagt i sprinkelsengen sin, men kom over til oss om natten siden jeg amma henne :) sov på vårt rom til hun var ca 9 mnd.

Er det noen som har hatt bedside crib før? Vi har aldri hatt det men vurderer det litt nå. Hadde vært herlig å sluppet å reise meg og hente babyen hver amming. Jeg sover dårlig med babyen i vår seng.

Hmm, tenkte å ha babyen på eget rom i sprinkelseng fra begynnelsen. Er det optimistisk? Er bare rett over gangen:)

Hmm, tenkte å ha babyen på eget rom i sprinkelseng fra begynnelsen. Er det optimistisk? Er bare rett over gangen:)
Spørs jo helt hvordan babyen er, det går sikkert fint hvis den har godt sovehjerte fra starten av. Det hadde ikke min kar, så det var umulig å ha han på eget rom før han var over halvåret. Kjedelig å ha de på eget rom hvis det betyr at man må løpe inn å amme en gang i timen. Jeg følte i tillegg at det var mye tryggere å ha han på samme rom, litt nervøs for krybbedød i starten ;)

Bedside crib på soverommet hvertfall. Har sprinkelseng fra før av, den er i bruk nå da. Men eldste skal over i skuvseng snart.
Ønsker meg vugge eller kurv på stua også.

Blir som med første; vugge noen måneder og så grindseng :-)

Hvis man absolutt vil så går det sikkert, men det er ikke anbefalt å ha barna på eget rom før 6 mnd pga. faren for krybbedød. Men det er selvfølgelig opp til dere, ville bare si ifra i tilfelle du ikke var klar over det. :)

Hvis man absolutt vil så går det sikkert, men det er ikke anbefalt å ha barna på eget rom før 6 mnd pga. faren for krybbedød. Men det er selvfølgelig opp til dere, ville bare si ifra i tilfelle du ikke var klar over det. :)
Er det større fare for krybbedød hvis den sover på eget rom? Står ikke noe om det på landsforeningen for krybbedød sine sider..?

Back
Topp